![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
ik vraag mij echt af wat zo zwaar te begrijpen is an het feit dat de EU nooit toe laat dat vlaanderen zich afsplitst van belgie, we hebben allemal gezien wat in catalonie gebeurt is
ik denk dat hier n heele groep enkel an het trollen en spammen is anders kan ik mij al dat gezever niet verklaren |
Citaat:
Dat neemt niet weg dat ze voor echt bestuur totaal onfunctioneel zijn, en dus langs de kant blijven staan. Een pragmatische beslissing dus. Bij het Vlaams Blok is het principieel : die zitten in een cordon omdat het fascisten zijn. |
Citaat:
Er bestaat inderdaad geen cordon tgo N-VA, dat klopt. Regels die niet bestaan, kun je uiteraard niet overtreden. |
Die regel bestaat wel degelijk, ook al ontken jij hem.
Dat werd twee keer op drie bewezen. |
Citaat:
En tenslotte, stap maar af van het idee dat wij "de toelating" zouden moeten vragen aan de EU. |
Citaat:
|
Citaat:
Montenegro was geen lid van de EU en had er geen fascistische greep op. Hopelijk lukt het Vlaanderen ooit om aan de EU-dictatuur te ontsnappen. De EU pluimt Vlaanderen zoals Franstalig Belgique. |
Citaat:
Dan kunnen ze iedereen die niet Stalinistisch genoeg is weer in kampen steken. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Die mensen wisten heus wel waarom ze die beslissing namen. |
Citaat:
![]() Iedereen is tegen ons... |
Citaat:
Ik twijfel er lichtjes aan of Jan Jambon zin heeft om Goelag en Sobibor fans op te nemen in zijn regering. |
Citaat:
Wel vreemd dat blijkbaar niemand eerder op dat idee kwam ? |
Citaat:
Tja, daar kunnen wij nu eens niets aan doen hé. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:20. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be