![]() |
Citaat:
Da's dan bij deze geklasseerd onder zedenpreken-virtue signalling. |
Citaat:
Ik neem die mensen die absoluut de paus willen aanraken niets kwalijk. Ze leven in een geloofswereld, voelen zich onkwetsbaar want een paus. Niemand die dit zal beletten want ze zijn niet agressief. Waarschijnlijk heeft het Vaticaan ook op dat vlak eigen wet- of regelgeving. |
Citaat:
Je wordt als man of vrouw geboren, zonder keuze. Gelovige zijn is een persoonlijke keuze, of je wordt zo gekweekt. Tegenover diepgelovige mensen heb ik een nogal argwanend gevoel. |
Citaat:
Het corona kruis dus. |
Citaat:
Het is geen wijze levensles, maar domheid, ja: achterlijkheid. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Als hier vijf mensen op straat hun vreugde delen en pollekes geven dan wordt de staat vijf maal 250 euro rijker :-) |
Citaat:
Ik weet dat het moeilijk is om dat laten door te dringen, dat was enkel iets voor verre plekken en geschiedenislessen. Nu is het hier, he. Dat is de realiteit. Vandaar dat zulke eerder zeldzame gebaren toe te juichen zijn, als het laatste smeulen in de asse van een verleden tijdperk waar er zulke rechten waren. |
Citaat:
Terwijl de ongelovige meent slechts één maal te leven en de hemel niet bestaat en het heelal onder gaat. Wat een ellende...:lol: |
Citaat:
|
Citaat:
Daar heb je toch geen bewijs voor nodig. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Als ze corona krijgen , moeten ze eigenlijk achteraf niet komen mekkeren !! Maar ja: Citaat:
|
Citaat:
Tja, de kindjes moeten al vroeg aan het kruis gehangen worden, dat is het beste. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:01. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be