![]() |
Citaat:
|
Citaat:
Dom eventueel, maar niet ondemocratisch. Dom omdat men een enorm aantal zetels laat liggen. Een partij kan in principe 150 zetels behalen. Door enkel in bepaalde kieskringen op te komen, beperkt men het theoretisch maximaal haalbare zetels dat men kan halen. Door dat te doen moet men veel meer coalitiepartners zoeken. Achterlijk vind ik dat. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
![]() |
Citaat:
Eigenlijk onbegrijpelijk dat van die 2 Belgicistische partijen enkel de PVDA dat competitieve voordeel gebruikt in haar promotie & propaganda. Bij het Vlaams Blok vergeten ze dat voordeel uit te spelen. |
Citaat:
|
Citaat:
![]() |
Citaat:
Meestal valt het dan eventjes stil bij de diehard VB'ers... cognitieve dissonantie en zo... |
Citaat:
|
Citaat:
Niets anders om te overtuigen? Dan zal het zeker niet lukken. "Zalig zijn de simpelen van geest want zij zullen God zien". |
Citaat:
Hij zal Catalonië als voorbeeld moeten nemen. |
Citaat:
De kans lijkt me klein dat hij ooit een linkse Vlaams-nationalistische partij zal oprichten. |
Citaat:
Alleen voorspel ik nu dat het gebrek zal bestaan uit de niet bestaande kiezers. |
Citaat:
Hij is het nog niet hé Zijn er geen andere kandidaten, even bekwaam, misschien een (mooie) vrouw ? |
Citaat:
Flauw ! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:09. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be