![]() |
Citaat:
|
Citaat:
Op papier leveren die dus slechts 2.99megawatt, door de begrenzing via de computersturing. En het net daarover dat er iemand in het kabinet van Demir is gevallen. Nieuw, grotere en modernere windmolens die slechts hetzelfde opbrengstvermogen zouden hebben als oudere kleinere windmolens. |
Citaat:
|
Pluimke voor mevrouw Demir en haar oplettende medewerkers. :-)
Next, wat met Johan Vande Lanotte en Electrawinds, iemand ? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Kijk naar haar electoraal resultaat in 24, dan krijgen we uitsluitsel van het volk. |
Citaat:
Hiervoor moeten ze een omweg maken in hun hoofd dat nu al niet te vol zit. ;-) |
Citaat:
Het feit dat ik schreef dat ze, wegens de dubbele nationaliteit geen minister zou mogen zijn, doet niets af van haar capaciteiten. |
Citaat:
Het feit dat ik schreef dat ze, wegens de dubbele nationaliteit geen minister zou mogen zijn, doet niets af van haar capaciteiten. |
Citaat:
Me woorden in de mond leggen die ik niet schreef. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dit is Panda's post: https://forum.politics.be/showpost.p...52&postcount=3 Dit is je antwoord: https://forum.politics.be/showpost.p...60&postcount=5 |
Citaat:
Ik heb dat gewoon gekopieerd van de site. En inderdaad, er moeste meer van zo'n capabele ministers zijn. Dat heeft niets te maken met mijn aversie t.o.v. de dubbele nationaliteit. |
Citaat:
Door haar zwart/wit denkende tegenstanders gemakshalve als media-stunt benoemd. |
Citaat:
|
Citaat:
De belangrijkste zin staat in vetjes...... Ik weet niet of Erdogan zo welwillend staat tegenover Zuhal.... Verlies van de Turkse nationaliteit Verlies van de Turkse nationaliteit vindt plaats bij een Turkse vrouw indien zij huwt met een man met een andere nationaliteit en daarbij verklaart die andere nationaliteit te aanvaarden (artikel 19). Daarnaast kan afstand worden gedaan van de Turkse nationaliteit bij het verkrijgen van een andere nationaliteit mits de Turkse overheid daartoe toestemming heeft verleend (artikel 20). Het bewijs van ontslag van de Turkse nationaliteit wordt pas verkregen op het moment dat betrokkene heeft aangetoond dat hij de nieuwe nationaliteit heeft verkregen, tenzij de betrokkene meerdere nationaliteiten heeft. In het laatste geval wordt het bewijs onmiddellijk aan de betrokkene uitgereikt. Deze bepaling strekt ertoe staatloosheid door verlies van nationaliteit te voorkomen. Het verlies van de Turkse nationaliteit treedt in op de dag dat het bewijs van ontslag wordt uitgereikt. |
Citaat:
Terwijl de autokeuringsinstantie metingen binnen de toegestane limieten registreerde, stootten diezelfde wagens een veelvoud daarvan uit eens die controle achter de rug was. Waarom zou niet hetzelfde kunnen met sjoemelsoftware op windmolens ? En verder, welke overheidsdienst controleert dat allemaal en wie deelt die certificaten uit ? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:28. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be