![]() |
Citaat:
Ik neem géén standpunt in. het is een vaststelling. |
Citaat:
|
Citaat:
Ik maak vaststellingen en zie wat ik zie. Ik vrees dat ik en ook gij over 14 dagen zullen zien wat het resultaat is van de shoppingdag. |
Citaat:
|
Citaat:
Veel geld mee gemoeid en iedereen wou per sé op vakantie gaan. ;) |
Citaat:
|
Citaat:
Hoeveel verknoeide vakanties is een levende waard ? 3 of 4 zou ik zeggen. Niet meer. |
Citaat:
Wat verknoeien ze HIER ? |
Op vakantie naar waar ? Overal zijn de restaurants en café's gesloten en evenementen afgelast of zonder publiek.
Wat ge je daar dan doen ? 10 dagen in quarantaine zitten. |
Citaat:
|
Citaat:
Misschien dat het voor u alle remmen los is op vakantie maar de meeste mensen blijven gewoon normaal doen hoor, ook op vakantie. |
Citaat:
Naar het Lago Maggiore, niks aan de hand. |
Citaat:
|
Citaat:
Je kent dat wel hé. ;) https://businessam.be/nieuwe-variant...l-over-europa/ 'Een variant van het coronavirus, die zijn oorsprong vindt onder Spaanse boeren, verspreidt zich sinds de zomer razendsnel over gans Europa. De variant is ondertussen verantwoordelijk voor 40 tot 80 procent van de meeste bevestigde gevallen van Covid-19 in verschillende landen. Dat schrijft de Financial Times op basis van een studie van een internationale groep wetenschappers. De studie leert dat de terugkeer van vakantiegangers uit Spanje aan de basis ligt van de verspreiding van het virus in Europa. Dat doet de vraag rijzen of de tweede golf die het continent treft had kunnen worden ingeperkt, mochten luchthavens over betere screeningsmethoden hebben beschikt. De wetenschappers onderzoeken nu of deze variant dodelijker en besmettelijker is dan eerdere varianten. Wel lijkt het vast te staan dat het om een zeer dynamische variant gaat. ...' |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Of dat het inderdaad al voorbij is, daarvoor hebben we de cijfers van oversterfte nodig maar die staan nu al een week vast op 18 oktober. Zonder oversterfte is het voorbij, dat is duidelijk. https://statbel.fgov.be/nl/visuals/mortaliteit |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:04. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be