Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Sterke Jan zet presentatoren Zevende dag op hun plaats. (https://forum.politics.be/showthread.php?t=255780)

De Rode Willem 25 oktober 2020 19:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler (Bericht 9493876)
In de zevende dag zette Sterke Jan (Jan Jambon) Lieven Verstraete en Lisbeth Imbo op hun plaats.

Sterke Jan: "Als jullie me na drie woorden onderbreken, dan kan ik mijn punt niet maken, laat me op z'n minst zeven woorden na elkaar zeggen, zo heeft de kijker er ook iets aan."

Eindelijk zou ik zo zeggen, eindelijk durfde iemand de presentatoren wijzen op hun storend gedrag.

Goed zo Jan!

U moet met uw TV eens naar de TV-reparateur.
Ik heb een falende Jambon gezien. Zwak en totaal niet zelfzeker.
Die inderdaad heel arrogant uit de hoek kwam, als de presentatoren hem in de hoek hadden gemanoeuvreerd waar hij geen uitweg meer uit wist te verzinnen.

De zevende dag van vandaag bevestigde de zwakheid van Jambon. En bevestigde de realiteit dat met de rechtse NVA er niets ten goede kan veranderen.

stuyckp 25 oktober 2020 19:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De Rode Willem (Bericht 9493981)
Die inderdaad heel arrogant uit de hoek kwam, als de presentatoren hem in de hoek hadden gemanoeuvreerd waar hij geen uitweg meer uit wist te verzinnen.

De zevende dag van vandaag bevestigde de zwakheid van Jambon. En bevestigde de realiteit dat met de rechtse NVA er niets ten goede kan veranderen.

Tunnelvisie.
U ziet spoken.

De Rode Willem 25 oktober 2020 20:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door stuyckp (Bericht 9493988)
Tunnelvisie.
U ziet spoken.

Zoals achter elke hoek een koppensnellende islamiet ?
Neen dus.
Ik zag een zwakke Jambon. Die mij op geen enkel moment de indruk kon geven dat hij de situatie overzag, laat staan onder controle had.

kelt 25 oktober 2020 20:01

Beslissingen aangaande zaken die in de Vlaamse bevoegdheden liggen komen HEM toe,op een moment dat HEM en zijn Regering schikt,en niet die omhooggevallen ambtenaartjes of aanverwanten.... :evil:

Het is al een GUNST dat hij nog eens verschijnt want eerlijk gezegd zou een Zondag voor iets anders moeten dienen dan om wat ruzie te komen maken op de TV....Het is de enige fout die hij gemaakt heeft,afkomen naar die lulbak.

Misschien zal het de volgende keer bij de VTM zijn.

De VRT ligt toch onder de loupe....

De Rode Willem 25 oktober 2020 20:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kelt (Bericht 9493997)
Beslissingen aangaande zaken die in de Vlaamse bevoegdheden liggen komen HEM toe,op een moment dat HEM en zijn Regering schikt,en niet die omhooggevallen ambtenaartjes of aanverwanten.... :evil:

Juist.
Hij is verantwoordelijk voor zijn eigen geknoei !
Niemand anders hoeft hem daarop te wijzen. Hij knoeit er op los als hij wil.
Onder het motto ; wat we zelf doen, is het best om zeep geholpen.

Het Oosten 25 oktober 2020 20:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kelt (Bericht 9493997)

Het is al een GUNST dat hij nog eens verschijnt want eerlijk gezegd zou een Zondag voor iets anders moeten dienen dan om wat ruzie te komen maken op de TV....

Misschien zal het de volgende keer bij de VTM zijn.

De VRT ligt toch onder de loupe....

Doe morgen een ander HEM aan. Want uw HEM is wat eenzijdig.

De Prof 25 oktober 2020 20:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De Rode Willem (Bericht 9493981)

Hiermee toon je aan dat de media niet ten dienste staat van informeren, maar er een politiek steekspelletje op nahoud.

Omtrent corona is dat nu net het laatste wat de kijker wil.

De Rode Willem 25 oktober 2020 20:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De Prof (Bericht 9494006)
Hiermee toon je aan dat de media niet ten dienste staat van informeren, maar er een politiek steekspelletje op nahoud.

Omtrent corona is dat nu net het laatste wat de kijker wil.

Ik toon niets aan.
Jambon zelf heeft aangetoont dat hij een zwak wijfelend figuur is.
Of gaat u nu beweren dat IK heb ge-ensceneert wat Jambon moest zeggen en hoe hij zich moest gedragen ?

kelt 25 oktober 2020 20:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten (Bericht 9494002)
Doe morgen een ander HEM aan. Want uw HEM is wat eenzijdig.

Da gade GIJ nie bepalen zunne! ;-)

Boduo 25 oktober 2020 20:13

Citaat:

In de zevende dag zette Sterke Jan (Jan Jambon) Lieven Verstraete en Lisbeth Imbo op hun plaats.

Sterke Jan: "Als jullie me na drie woorden onderbreken, dan kan ik mijn punt niet maken, laat me op z'n minst zeven woorden na elkaar zeggen, zo heeft de kijker er ook iets aan."

Eindelijk zou ik zo zeggen, eindelijk durfde iemand de presentatoren wijzen op hun storend gedrag.

Goed zo Jan!

Voor de 2de keer op dit forum zeg ik: 200% akkoord !!!

Dadeemelee 25 oktober 2020 20:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De Rode Willem (Bericht 9494000)
Juist.
Hij is verantwoordelijk voor zijn eigen geknoei !
Niemand anders hoeft hem daarop te wijzen. Hij knoeit er op los als hij wil.
Onder het motto ; wat we zelf doen, is het best om zeep geholpen.

Het gaat met Jan van Conservatisme naar Immobilisme. :|

Boduo 25 oktober 2020 20:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten (Bericht 9493884)
Eerder slappe Jan die geen strenge maatregelen durft te nemen. Wellicht zal hij later wel moeten. Ik hoop van niet natuurlijk.

Eindelijk iemand die de presentatoren op hun plaats zette !!!

prima !!!

Stefanie 25 oktober 2020 20:15

Citaat:

Goed zo Jan!

Ik heb niet naar de uitzending gekeken, maar da's inderdaad zeer storend, ongepast en onbeschoft gedrag, ja.

Boduo 25 oktober 2020 20:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler (Bericht 9493902)
Jan heeft overschot van gelijk.
Je moet eerst zien wat effect de reeds genomen maatregelen hebben.

Iedere dag sleutelen aan maatregelen maakt dat de mensen het niet meer weten.

Over corona lopen er andere draden, gelieve het hier te hebben over Sterke Jan die de presentatoren op hun plaats zette.

2 !

Blue Sky 25 oktober 2020 20:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler (Bericht 9493902)
Jan heeft overschot van gelijk.
Je moet eerst zien wat effect de reeds genomen maatregelen hebben.

Iedere dag sleutelen aan maatregelen maakt dat de mensen het niet meer weten.

Over corona lopen er andere draden, gelieve het hier te hebben over Sterke Jan die de presentatoren op hun plaats zette.

Domme Jan slaat de bal weer eens mis, de zoveelste keer. Die man is niet bekwaam genoeg om op dit niveau mee te draaien. Hij doet niet mee "aan een opbod aan maatregelen", wat totaal naast de kwestie is. De cijfers in Vlaanderen zijn immers substantieel beter dan elders in België, dixit Jambon.

Feit is dat moest men een lijst maken van landen volgens besmettingen in Europa en daarbij België opsplitsen Wallonië op 1 komt, Brussel op 2, Tsjechië op 3 en Vlaanderen op 4. Dat zijn de feiten.

Benieuwd naar binnen een paar weken ... in onze ziekenhuizen.

Boduo 25 oktober 2020 20:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Stefanie (Bericht 9494024)
Ik heb niet naar de uitzending gekeken, maar da's inderdaad zeer storend, ongepast en onbeschoft gedrag, ja.

In Terzake is het ook zo : Katie Kools volgde voorzeker een cursus hekserij.

Dadeemelee 25 oktober 2020 20:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Blue Sky (Bericht 9494027)
Domme Jan slaat de bal weer eens mis, de zoveelste keer. Die man is niet bekwaam genoeg om op dit niveau mee te draaien. Hij doet niet mee "aan een opbod aan maatregelen", wat totaal naast de kwestie is. De cijfers in Vlaanderen zijn immers substantieel beter dan elders in België, dixit Jambon.

Feit is dat moest men een lijst maken van landen volgens besmettingen in Europa en daarbij België opsplitsen Wallonië op 1 komt, Brussel op 2, Tsjechië op 3 en Vlaanderen op 4. Dat zijn de feiten.

Het is altijd hetzelfde liedje: het is ergens anders slechter, dus wij doen het goed.

Vette Pois(s)on 25 oktober 2020 20:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee (Bericht 9494033)
Het is altijd hetzelfde liedje: het is ergens anders slechter, dus wij doen het goed.

het wedstrijdje om het langst te leven he

marie daenen 25 oktober 2020 20:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Blue Sky (Bericht 9494027)

Eindelijk iemand die de presentatoren op hun plaats zette !!!

prima !!!

Blue Sky 25 oktober 2020 20:21

Heel binnenkort zit Jan Jambon wellicht weer in het oog van de storm.
Als het meevalt, heeft hij een gok gewaagd.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:34.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be