![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Wanneer vind jij een regel goed? Van Ranst mag dus zeggen dat een regel niet werkt omdat er 1 op honderd zich niet aan de regel heeft gehouden. En anders had die regel wel gewerkt??? |
Citaat:
|
Citaat:
Quarantaine voor bezoekers is niet mogelijk dus iedereen in quarantaine. Laten we het probleem dan ook niet de oplossing bieden. Het is een plandemie om ons allen naar nieuwe maatregelen te dwingen. Fascisme van de eerste orde, wat gunter5148 zei over zelfbehoud en zelfbeschikking is wat op moet gaan in een vrije en open samenleving. De maatregelen komen van mensen die niet eens verkozen zijn en globalistische belangen dienen. Knock knock? |
Citaat:
En als dat dan een paar honderd keer gebeurd over heel België, dan lag het daar aan dat de regel niet gewerkt heeft? |
En hoever mogen ze gaan met hun regels?
Als ze morgen zeggen dat je niet meer in het zelfde bed als je vrouw mag slapen. Mag zo een regel wel of niet? En denk je dat als de regel er is dat iedereen er zich zou aanhouden? |
Citaat:
De overgrote meerderheid van de besmettingen gebeurt nl. in huiselijke kring. Dus : thuis mondmaskers dragen, afstand houden, na gebruik het sanitair ontsmetten, niet hetzelfde bed delen, niet samen aan tafel eten, enz.... Als ze het echt menen, kunnen ze hier geen enkel bezwaar tegen hebben. Komaan, "put your money where your mouth is". |
Citaat:
|
bij restaurants kan ik me daar wel iets bij voorstellen, daar kan je perfect veilig alles organiseren en inderdaad zo kan er misschien voor gezorgd worden dat mensen elkaar zien thuis.
maar ze spreken enerzijds over horeca maar enkel over restaurants als het gaat over veilig kunnen openen. Cafés openen lijkt me toch niet verantwoord, daar kan je nooit een veilige omgeving organiseren. |
Goed zo, hopelijk legt die notitie een bommetje onder de berg nutteloze maatregelen, waarvan nergens een wetenschappelijk verband is aangetoond mbt een daling van besmettingen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dat werd overgenomen in de GANSE WERELD !!! |
Citaat:
Een beetje duidelijker zijn, kan geen kwaad. |
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:44. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be