![]() |
Citaat:
Er is alleen maar angst. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Geachte heren
Het is heel eenvoudig: (hogere) boete vragen = (hogere) boete krijgen De oprichter van deze draad zal hopelijk in het vervolg zijn volstrekte onzin voor zichzelf houden. met vrijheidsgezinde groeten |
Citaat:
iedereen tevreden. |
Citaat:
De heer Koenaard Depuydt neemt een voortreffelijke levenshouding aan (zie handtekening). Daarom zou hij graag onder de mensen gebracht worden die geen boetes willen betalen. De draadoprichter met zijn verwerpelijke houding inzake dit kroonverhaal betaalt graag belastingen dus zal hij wellicht ook graag boetes betalen. Breng hem voorlopig al onder de mensen die zware boetes willen betalen. met kroonverhaal beëindigende groeten |
Citaat:
;-) |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Pff, ik vind dat onze van écht leiderschap getuigende regering in deze pandemische virusoorlog nog niet ver genoeg gaat, om al die onverantwoordelijke coronaregelovertreders van een welverdiende straf te voorzien.
Het moet gedaan zijn om dat imoreel smerig misdadig gedrag af te kopen met een handvol euro’s, om daarna al lachend naar het volgende zuip-snuif-neukfeestje te zwalpen. Mensen die andere mensen buiten hun toegelaten bubbel opzoeken, moeten behandeld worden zoals dissidenten in dictaturen mogen meemaken, verdju. Elke afwijkende handeling op het Dictaat Ter Bestrijding Van Corona, zou voor mijn part met een periodieke opsluiting van minimum 6 maanden tot maximum 5 jaar in een openlucht heropvoedingskamp mogen bedacht worden, afhangende van de risico’s waaraan de overtreder de volksgezondheid in gevaar heeft gebracht, dwz, dat voor elke woning binnen een perimeter van 150 meter van de plaats delict er een week zal bijgeteld worden, bij die sowieso al verdiende 6 maanden dus. Hierbij zal de overtreder uiteraard zélf alle kosten dragen, die noodzakelijk zullen blijken om zijn/haar terugkeer naar de beschermde maatschappij toe te laten en zal voor eventuele vrijlating eerst nog een boete moeten betalen die gelijkstaat aan 2 jaarinkomsten, om bij te dragen aan de schade die dit vermaledijde virus de maatschappij al aangedaan heeft. Qua schockeffect zal dit ook kunnen tellen, zal ze wel leren zo, héhé. Als toemaatje wordt de woonst waar het vergrijp plaatsvond door de overheid geconfisqueerd en zou – uiteraard eveneens op kosten van de overtreder – voorzien mogen worden van een gewapend betonnen sarcofaag, als sociologische ontrading voor degenen die nog zulke terroristische plannen zouden hebben voor dergelijke oorlogsdaden. En gvd liefst vanaf morgen, anders snappen die dissidente ketters dat toch niet. Hallo ? Regering ? |
Citaat:
|
Citaat:
Een goelag oprichten nabij de Prinses Elisabeth basis dan spaar je al een hoop uit aan bewakers. De mogelijkheden lijken me eindeloos... |
Citaat:
|
Citaat:
Ik stel dan ook een coronacommissie voor, bestaande uit de fanatiekste regelneven van dit forum, om de aller- aller- állerstrengste maatregelen te bedenken die kunnen toegepast worden bij elke vastgestelde overtreding van het Dictaat. Kwestie van de coronaterroristen kordaat met kop en staart uit te roeien. |
Citaat:
Ik ben wel nog relatief "gemakkelijk" gebleven tov winkeluitbaters en allicht fiscaal aftrekbaar bezigheidspersoneel hiermee, ik neem een winkelkar en rijdt die naast me rond met in mijn andere hand een doos brood of een stapeltje pakskes kaas. Ontsmetten doe ik enkel nog in die vzw winkels, omdat dat "weinigkansen" (lees kansen verbrod door overheid) personeel de tijd nog heeft om vriendelijk te zijn. Verder, "overheid" moet ophouden te bestaan. 2020 heeft (nogmaals) bewezen dat "Geloof in Gezag" het meest gevaarlijke bijgeloof is. |
Citaat:
|
Citaat:
Want nu moet jij mij eens vertellen hoe dat virus bij die oudere is geraakt doordat die jongere een feestje deed. Of is die mijnwerker die ijzererts bovenhaalt ook verantwoordelijk voor de messteek van een rover, omdat dat ijzererts gebruikt werd om dat mes mee te maken ? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:59. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be