![]() |
Citaat:
Hij zit daar al bijna een jaar lang als een soort clown de ideale gehoorzame en meegaande Belg te acteren. De nva moet geoorzaam en gehorig zijn aan allemaal kleine partijtjes anders zijn ze ook nog het ministerpresidentschap vab Vlaanderen kwijt. Ze zijn vanaf het begin in die tunnel gestapt en kunnen er niet meer uit. Zo liggen de kaarten. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Een klein voorbeeld. Dewever zegt dat zijn politiediensten overal mogen binnengaan. Gaan ze dan sneetjes gevulde kalkoen in beslag nemen als er iemand teveel zit? Hij gaat samen met Frau Berx pizzadozen tellen. NOOIT stem ik op de N-VA. |
Citaat:
Op de liberalen dan ? Goed idee trouwens. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
maar dat is niets nieuws, ze zijn al niet meer liberaal sedert verhofstadt 20 jaar geleden. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
leuke partij, jammer dat ze de kiesdrempel nog halen. :-D |
Citaat:
wat een leuk land hebben we toch. |
Citaat:
Terwijl liggen er honderden kilo's coke in de haven. Reactie Dewever: misschien best legaliseren. |
Citaat:
|
Citaat:
Als je VB en NVA en OVLD niet liberaal genoeg vindt dan vraag ik mij af waar je je goesting vindt. Word dan sos of tjeef hé. |
Citaat:
Dat staat letterlijk in het eerste bericht. Is dit niet duidelijk? |
Citaat:
Hun huidige houding ten aanzien van de Grote Gekte is echter heel heel teleurstellend. Ik zou een "liberale" partij willen vinden, een die de staat heel erg hard aan banden wil leggen, en heel hard op burgervrijheden hamert. Maar die zijn er niet echt. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:39. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be