![]() |
Citaat:
|
Voor degenen die het niet gezien hebben :
https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2020/12...videoboodscha/ In ieder geval komt hij empatischer over dan VDB. Ik zie hier niet direct zwakte in. Desondanks zou ik het aan de koning hebben overgelaten om deze boodschap over te brengen. Straks krijgen we een opbod van kerstboodschappen. |
Citaat:
|
/
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar VDB heeft totaal geen empathie. Volgens mij lijdt de man aan asperger. Dat verklaart waarom het zo moeilijk is om met hem samen te werken. Voor zo'n mensen is sociaal doen aangeleerd gedrag. Die vettige glimlach op zijn gezicht is meestal ongepast. Met andere woorden zijn lichaamstaal zegt iets anders dan wat uit zijn mond komt. En dat is niet zo bij Jambon. Die meende wat hij zegde, en die begreep dat ook. VDB zegt dat hij de miserie van de mensen begrijpt, maar zijn lichaamstaal zegt van niet. VDB is ideaal om ALLEEN aan een ingewikkeld probleem te laten werken en dan daar een nota over te schrijven. Dat kan ook bijzonder waardevol zijn. |
Citaat:
Nochtans de taal van de meerderheid van haar bevolking. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Zelden zo'n warme, welgemeende boodschap, die recht uit het hart kwam, mogen aanhoren. De volkse Vlaamse woorden deden goed, heel goed. |
Citaat:
Ik zie er ook geen zwakte in. In een normaal jaar heeft u gelijk, in een normaal jaar is het aan de koningk om de kerstboodschap uit te spreken. Dit abnormale jaar, noopt naar abnormale dingen. De boodschap van Jambon was er één van hoop, maar ook een terechte aanmaning om het nog even vol te houden. |
Citaat:
Hij presteert het steeds opnieuw om te lang aan het woord te blijven en ondertussen driemaal hetzelfde te zeggen. Geef me dan maar een ongeknutselde Jambon die de woorden recht uit z'n hart laat komen. |
Citaat:
|
Citaat:
Filip Dewinter als eerste president van Vlaanderen. (bij de uitreiking van de nieuwe Vlaamse paspoorten kan dan ook zijn voornaam in het Nederlands veranderd worden, gedaan met PhDW, leve FDW !) |
Wie kijkt nu in godsnaam naar zulke toespraken. Ik hou mijn eten liever binnen.
|
Citaat:
:-) Onze Willem darentegen was zoals gewoonlijk wat wild om zich heen aan het slaan. Want Sterke Jan heeft in feite in zijn boodschap niets gezegd dat De Croo ook niet zou gezegd hebben. Willem heeft gewoon kritiek omdat hij de booschapper niet leuk vindt. Naar wat die boodschapper te zeggen heeft luistert hij niet. |
Citaat:
Bart Peeters kan een boodschap emphatischer brengen ondanks dat hij ook een doddelaar is. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:41. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be