![]() |
Citaat:
met de Augusta omkopers indertijd :roll: |
Citaat:
We hebben het over nu, de actualiteit. Niet over helikopters en geld verbranden. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik vraag mij af hoe iemand zich nu voelt die voor de sossen heeft gestemd. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik weet maar al te goed hoe de vork aan de steel zit. |
Citaat:
|
Citaat:
Die man is niet idioot. Verre van. Het spijtige is dat veel, veel mensen, nogal kort van geheugen zijn. Federaal minister van volksgezondheid. Hoe kan je het als verschoppeling vanuit het niets zover schoppen. |
Citaat:
Als je ziet hoe hij het smeergeld van de wapenhandelaars liet verbranden,ipv het anoniem in de brievenbus van liefdadigheidsinstellingen en weeshuizen te laten steken,weet je al genoeg. Hetzelfde nu; de stuntelige manier waarop hij eerst verklaart dat kinderen onder de 12 in een school geen besmettingsgevaar opleveren , maar dan enkele dagen voor Kerstmis ,verklaart dat diezelfde kinderen in hun thuis milieu wel een besmettingsgevaar opleveren. De onbekwaamheid druipt er af. |
Citaat:
Eigen vrijheid eerst. Dat zijn bij uitstek de wolven in schaapsvacht. |
Heeft dat stuk verdriet van een Tommelein nu een boete van 750€ aan zijn been of niet?
|
Citaat:
Niet dat die boete betalen nu opeens alles terug OK zou maken. Als een alleenstaande oppas speelt voor 5 kinderen van broers en zussen, krijgt die dan 250 euro boete of 1500 euro boete volgens die fucked up regels? Logisch gezien lijkt het me 1500 euro, anders kun je kinderen ongestraft ergens droppen. :-D |
Citaat:
Wat denk je zelf :roll: |
Citaat:
Blauw, blauw, blauw...... ik denk terug aan jouw...... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:50. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be