![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb van tamelijk wat vrouwen vernomen dat ze een Australisch accent wel cool vinden. Persoonlijk pas ik daar voor.
|
Citaat:
|
Na een hete zomerdag, op een zwoele zomeravond, op een terras aan zee, zitten twee Engelse meisjes, kort gerokt enz., en ook twee Antwerpse jonge kerels.
De meisjes openen het gesprek naar de jongens: "Quite a night hey!" Antwoordt die ene Antwerpenaar: "'k Waait het oek naait". |
Op school voornamelijk, maar daar ben ik toch al veel van vergeten. Gelukkig is Engels geen al te moeilijke taal, en pik je dat snel weer op.
|
Videogames en later het internet. School ijlde na op mijn progressie en stuurde louter bij. Het deed me vooral het vak Frans als 'ondankbaar' aanvoelen, omdat Engels zoveel minder moeite vergde en de leraressen Frans de taal op een saaie manier brachten en zelf geen moedertaalsprekers waren (en het waarschijnlijk zelf matig beheersten).
Frans wordt ook veel te traag onderwezen. Waardoor je in slaap gewiegd wordt. |
Citaat:
Maar het is inderdaad zo dat de gemiddelde leerling zich weinig tot niet betrokken voelt bij de Franse taal. |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Geldt dit ook voor Antwaarpse wijven? Bij voorbaat dank |
Citaat:
Zeg dan toch gewoon dat het zomer werd. :lol: |
Muziek, tv, ...
En games, oa dit: ![]() Gespeeld met de woordenboek naast mij. |
Citaat:
Met de Chevaliers du Zodiaque en gans de nest! |
Soms ask I myself off where our politeekers English learnt have.
If joe hier dem tok, amai mijn botten. |
Citaat:
![]() ![]() |
Op school en heel vaak Londen bezocht, waar ik mijn Engels uitoefende.
Muziek heeft ook een zeer grote rol gespeeld aangezien ik een grote liefhebber van Engelstalige muziek ben . Ik heb zowiezo altijd gemakkelijkheden met het leren van een taal gehad. |
Citaat:
|
Citaat:
Waar is de tijd?;-) |
Citaat:
|
Citaat:
En dan was het van moeten want op school in Zuid Afrika. Ik hield er een licht accentaan over. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:35. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be