![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Mark Rutte is de grootste bedrieger uit de Nederlandse politieke geschiedenis..
![]() |
tuurlijk..
|
Citaat:
|
Citaat:
Er zijn maar een zevental partijen van belang die opkomen in mijn kieskring. Het zou straf zijn moest ik tussen die zeven partijen een partij vinden die op elk mogelijk vlak volledig met mijn meningen overeenkomt. Dat is ook de reden dat men binnen elke partij verschillende strekkingen heeft. Indien u een partij vindt die volledig overeenstemt (wat elk mogelijk onderwerp betreft) met uw mening, dan bent u een gelukzak. In mijn geval lukt dat echter niet, dus ik stem op hetgeen dat het dichtst aansluit bij mijn voorkeuren. Ik ga dus zeker niet elke beslissing of elk standpunt van N-VA verdedigen. Een goed voorbeeld is de houding van BDW (en dus de N-VA) wat cannabis betreft. Ik ben zelf geen gebruiker, maar denk dat de harde houding enkel maar contraproductief is. Mijn standpunt over cannabis weegt echter amper door bij het bepalen van mijn stem. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Het feit dat de andere partijen "Rutte moet weg" gebruiken als verkiezingsthema is daar gewoon het bewijs van. |
Citaat:
https://www.businessinsider.nl/waaro...stembusfraude/ https://twitter.com/search?f=tweets&...emmen&src=typd Citaat:
|
Citaat:
Het verschil in mediatieke berichtgeving tussen beide evenementen was ook opvallend. "Politie in Rusland vreedzame slaat betogers tot bloedens toe ..." Hier is het van "Gewelddadige betogers gaan hard tekeer tegen de politie.." Terwijl beide bevolkingsgroepen tegen de overheid protesteren... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Hebben die ook winkels geplunderd en auto's in brand gestoken en met bommetjes, golfballen en messen naar de politie gegooid? Ik moet dat gemist hebben blijkbaar. |
Kweet niet, Rutte heeft 12 miljard overschot op de begroting en Nederland klaargemaakt voor de toekomst ... denk dat hij wel meer krediet verdient en ik denk dat een meerderheid van de Nederlanders er ook zo over denkt.
|
Citaat:
Qua berichtgeving over de betogers waren de verschillen wel frappant, vond ik. Citaat:
Echter, in verschillende voorgaande vredige demonstraties in Europa tegen de maatregelen, chargeerden de klikken ook met de matrak vooruit en dit zonder enige aanleiding/provocatie van de betogerszijde. Soit, er moeten politieke agenda's ingevuld worden, eh. ;-) |
Citaat:
Dankzij de jarenlange miljardeninkomsten van het Nederlandse aardgas. En anders was het maar povertjes geweest daar in Holland. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:26. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be