Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Coronacrisis (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=225)
-   -   Zuid-Afrikaanse variant ontdekt bij vrouw uit Hasselt (https://forum.politics.be/showthread.php?t=257313)

subocaj 28 januari 2021 09:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Universalia (Bericht 9589648)
Niets uit Afrika meer toelaten zou dat de betere optie zijn, het boeltje hermetisch afsluiten? :lol:

Zij die een reisje plannen naar daar zo al een torenhoge boete geven???

Veel te laat!

Vrijheideerst 12 februari 2021 14:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dalibor (Bericht 9589639)
Al goed dat Reizen Waes Limburg al is opgenomen. Een miljoen kijkers die zien hoe Tom Waes vlaaii gaat eten bij 4 zussen. :lol:

Ik heb Tom graag, maar dit was het flauwste seizoen van allemaal.

Voor diepgang moest je nooit naar reizen Waes kijken, geef mij dan maar de documentaires van Simon Reeves.

Witte Kaproen 12 februari 2021 14:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dalibor (Bericht 9589639)
Al goed dat Reizen Waes Limburg al is opgenomen. Een miljoen kijkers die zien hoe Tom Waes vlaaii gaat eten bij 4 zussen. :lol:

Dat was dus een gevaarlijkere reis dan zijn reis naar Noord-Korea

Rudy 12 februari 2021 14:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door patrickve (Bericht 9589649)
Want jij denkt dat dat hier niet kan ontstaan ?

In Oostende zullen we het ondertussen wel geweten hebben.
Alle varianten zullen overal opduiken.

IJsboer 12 februari 2021 15:45

Die stijgende ziekenhuisopnames... De aanleiding is misschien de Afrikaanse variant van het virus, maar de diepliggendere oorzaak is volgens mij de Afrikaanse variant van de homo sapiens.

quercus 12 februari 2021 15:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vrijheideerst (Bericht 9603327)
Ik heb Tom graag, maar dit was het flauwste seizoen van allemaal.

Voor diepgang moest je nooit naar reizen Waes kijken, geef mij dan maar de documentaires van Simon Reeves.

Dat klopt, Simon Reeves is top. Van Tom Waes heb ik zijn reis door Japan gevolgd en dat was wel prettig om zien.

patrickve 12 februari 2021 16:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Witte Kaproen (Bericht 9603329)
Dat was dus een gevaarlijkere reis dan zijn reis naar Noord-Korea

Voila !

Vrijheideerst 12 februari 2021 17:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door quercus (Bericht 9603401)
Dat klopt, Simon Reeves is top. Van Tom Waes heb ik zijn reis door Japan gevolgd en dat was wel prettig om zien.

Eerlijk gezegd: dat was de beste reeks vond ik.

Maar dan nog: echt diepgaand is het nooit.

Weyland 12 februari 2021 17:14

Tom Waes is een man met een boerenverstand, maar dat is het maar ook. Toch vind ik het entertainende televisie. De laatste aflevering in het Brusselse was maar meh. Die Molenbekenaar met zijn neus boven zijn mondmasker was vooral niet om aan te zien. Draag dan geen masker he? Je kan evengoed je fluit uit je broek laten bengelen. Het staat belachelijk.

Vrijheideerst 12 februari 2021 17:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Weyland (Bericht 9603473)
Tom Waes is een man met een boerenverstand, maar dat is het maar ook. Toch vind ik het entertainende televisie. De laatste aflevering in Brusselse was maar meh. Die Molenbekenaar met zijn neus boven zijn mondmasker was vooral niet om aan te zien. Draag dan geen masker he? Je kan evengoed je fluit uit je broek laten bengelen. Het staat belachelijk.

Ja, entertainend, maar niks grondig.

De komende reeks over Nederland zal uiteraard de clichés laten zien, hij had ook beter eens een oversteekje naar onze zuiderburen gemaakt. Daar mag je precies niet al te veel mee lachen.

Weyland 12 februari 2021 17:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vrijheideerst (Bericht 9603476)
Ja, entertainend, maar niks grondig.

De komende reeks over Nederland zal uiteraard de clichés laten zien, hij had ook beter eens een oversteekje naar onze zuiderburen gemaakt. Daar mag je precies niet al te veel mee lachen.

Reizen Waes Wallonië, dat verwacht ik nog hoor.

En in Nederland hoop ik dat hij Urk zal bezoeken. Dat is een must als je een programma over Nederland maakt, vind ik.

Vrijheideerst 12 februari 2021 17:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Weyland (Bericht 9603480)
Reizen Waes Wallonië, dat verwacht ik nog hoor.

En in Nederland hoop ik dat hij Urk zal bezoeken. Dat is een must als je een programma over Nederland maakt, vind ik.

Klopt.

quercus 12 februari 2021 20:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Weyland (Bericht 9603473)
Tom Waes is een man met een boerenverstand, maar dat is het maar ook. Toch vind ik het entertainende televisie. De laatste aflevering in het Brusselse was maar meh. Die Molenbekenaar met zijn neus boven zijn mondmasker was vooral niet om aan te zien. Draag dan geen masker he? Je kan evengoed je fluit uit je broek laten bengelen. Het staat belachelijk.

:rofl:

Jay-P. 13 februari 2021 03:07

Afro-kapsels als variant voor de Limburg?

Kappers klaar om dramatische kapsels te redden: agenda’s staan meteen bomvol
(uit: 't Limburgs Belang): Lommel/Leopoldsburg/Kinrooi -
Zaterdag is het eindelijk zover. Na meer dan drie maanden mogen de kappers de deuren weer openen. En de agenda’s staan meteen bomvol. “Ik ben heel bang dat er dramatische kapsels bij zullen zijn.” :-P:-P:-P

edwinp 13 februari 2021 08:48

"Zuid-Afrikaan ontdekt bij vrouw uit Genk"

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:27.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be