![]() |
Citaat:
|
Citaat:
Voor diepgang moest je nooit naar reizen Waes kijken, geef mij dan maar de documentaires van Simon Reeves. |
Citaat:
|
Citaat:
Alle varianten zullen overal opduiken. |
Die stijgende ziekenhuisopnames... De aanleiding is misschien de Afrikaanse variant van het virus, maar de diepliggendere oorzaak is volgens mij de Afrikaanse variant van de homo sapiens.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar dan nog: echt diepgaand is het nooit. |
Tom Waes is een man met een boerenverstand, maar dat is het maar ook. Toch vind ik het entertainende televisie. De laatste aflevering in het Brusselse was maar meh. Die Molenbekenaar met zijn neus boven zijn mondmasker was vooral niet om aan te zien. Draag dan geen masker he? Je kan evengoed je fluit uit je broek laten bengelen. Het staat belachelijk.
|
Citaat:
De komende reeks over Nederland zal uiteraard de clichés laten zien, hij had ook beter eens een oversteekje naar onze zuiderburen gemaakt. Daar mag je precies niet al te veel mee lachen. |
Citaat:
En in Nederland hoop ik dat hij Urk zal bezoeken. Dat is een must als je een programma over Nederland maakt, vind ik. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Afro-kapsels als variant voor de Limburg?
Kappers klaar om dramatische kapsels te redden: agenda’s staan meteen bomvol
(uit: 't Limburgs Belang): Lommel/Leopoldsburg/Kinrooi - Zaterdag is het eindelijk zover. Na meer dan drie maanden mogen de kappers de deuren weer openen. En de agenda’s staan meteen bomvol. “Ik ben heel bang dat er dramatische kapsels bij zullen zijn.” :-P:-P:-P |
"Zuid-Afrikaan ontdekt bij vrouw uit Genk"
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:27. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be