![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Krijgen we in de toekomst ook duiding als Akwasi weer eens op TV komt?
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Dat wordt lachen. |
Toen Gent meedeed aan de Nederlandse Opstand en de er calvinisten aan de macht kwamen installeerde die er ook een waar schrikbewind dat zijn gelijke niet kende in de Lage Landen. Blijkbaar is die vlam van radicalisme nog steeds intact gebleven in de Fiere Stede om één of andere reden.
|
Als ze dit er doorkrijgen is het grote voordeel dat al die illegalen uit de andere steden wegtrekken naar Gent toe.
Dus op 't tweede zicht. Doen ! |
Citaat:
|
Citaat:
Dan moeten ze ook maar leren leven met de gevolgen van hun keuze... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb ooit graag in Gent gewoond. Met nadruk op de verleden tijd. Tjonge, ik zou het niet meer herkennen. De poco-hoofdstad van de Lage Landen. Enkel een of andere stad in Scandinavie zal wellicht nog "beter" doen.
|
We naderen stilaan het Savonarola piekmoment. Laat de stinkende etterbuil eindelijk openbarsten. Het wordt tijd dat er afgerekend wordt met die 21e eeuwse Dominicanen.
|
Gent en z'n dekolonisatie...och arme Gentenaren.
Datzelfde Gent dat een paar jaar terug in het nieuws was met de suggestie dat Gent teveel ontfranst was... Citaat:
Mocht het niet ontfranst zijn geweest, dan hadden Franstaligen daar in Gent nu ook faciliteiten. |
De defenestratie van Gent. Mss moeten die nog eens een parade gaan doen met stropjes rond hun nek.
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Ik zou er toch meer van willen leren over die kortstondige calvinistische republieken in het Zuiden, want ik ga er te simplistisch over. |
Dans van de wilde feeen.
![]() |
Citaat:
Lees en sidder. In de link de volledige tekst van het Gentse dekoloniseringsplan. Ook wel, naar analogie met Mao, het Groene Boekje, genoemd. https://stad.gent/sites/default/file...gemarkeerd.pdf |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:59. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be