Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   inentingen,... wie eerst? (https://forum.politics.be/showthread.php?t=257445)

Garry 6 februari 2021 15:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door IJsboer (Bericht 9595816)
18 plus mensen met het syndroom van down kunnen ook binnenkort ingeënt worden.

Want ze zitten heel de dag binnen en komen amper onder mensen.

Er was trouwens een man van 96 ingeent die ondertussen al dood is aan iets anders.

Ge kunt anders ook gewoon de vaccins in de wc leeggieten. Da's makkelijker.

Ge kunt beter de jeugd pas als allerlaatste vaccineren. Die denken anders, als ze gevaccineerd zijn dat het alle remmen los mag zijn en dan gaat het pas echt gevaarlijk worden. Maar ja, gezond boerenverstand ,...soms ver te zoeken.

patrickve 6 februari 2021 16:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Garry (Bericht 9597960)
Ge kunt beter de jeugd pas als allerlaatste vaccineren. Die denken anders, als ze gevaccineerd zijn dat het alle remmen los mag zijn en dan gaat het pas echt gevaarlijk worden. Maar ja, gezond boerenverstand ,...soms ver te zoeken.

:lol:

Universalia 6 februari 2021 16:25

Citaat:

Gooien sommigen de remmen nu al niet los??

Na al dat vaccingedoe merk ik hier in de straten dat er vélen zijn die zelfs hun mondmasker niet meer opzetten. :roll:

Elio di Supo 6 februari 2021 16:32

Citaat:

Anderzijds zijn die nu al meer dan wsl allerlei covid-maatregelen aan het omzeilen. In dat geval lijkt het me beter hen minder risicodragend te laten zijn. Het is ook niet altijd de jeugd he. In mijn huishouden is mijn schoonmoeder de grootste risicofactor met haar wekelijkse bezoekjes aan de kerk en aanverwante activiteiten.

Rudy 6 februari 2021 16:52

Citaat:

Laat die jonge gasten gewoon hun goesting doen. Dat doen ze nu ook al. Ik heb er zo een stuk of drie. Ik stel geen moeilijke vragen meer. Ze antwoorden toch altijd verkeerd.
Het enige wat telt is het momentum waarop iedereen de kans heeft gekregen zijn/haar spuit(en) te krijgen.
Oudjes en andere moeilijke gevallen moeten gewoon een beetje opletten en vooral niet te veel zagen.

Koenaard Depuydt 6 februari 2021 17:25

Citaat:

Geachte Geert

Hoe durft u na uw "berichtgeving" het begrip "gezond boerenverstand" nog in de mond te nemen. U bent kennelijk helemaal door het misleidende, achterbakse nieuwswezen gehersenspoeld.

De verstandige heer van dienst lacht zich volledig terecht krom.

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door patrickve (Bericht 9597994)
:lol:

Een andere mogelijkheid: U werkt in een of andere (r)overheidsdienst. Uw loontje wordt elke maand zonder hapering op uw rekening gestort. U voelt zich daarenboven geroepen om deze achterbakse, misleidende kroonberichtgeving verder op dit overlegoord te verspreiden. Zo ja, bent u hiervoor (bij)betaald?
Gelieve te samen met de andere kroonvolgelingen uw dwaze kroonberichten in het betreffende kroononderdeel te herbergen.
Opmerkelijk: De kroonvolgelingen blijven de vetgedrukte vragen in het vorig bericht ontwijken. Dit zegt genoeg.

Met rookvrije groeten

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:03.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be