![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
p.s. En voor alle duidelijkheid daar ik in sommige teksten las dat er mensen zijn die verschil maken tussen verkrachters van allochtone origine en die van autochtone origine. Daar kan je maar één ding op reageren dacht ik: ze maakten een zware fout en dienen daar ook zwaar voor gestraft te worden. Wil het in bepaalde gevallen zeggen dat als een leuk vrouwtje een kort rokje aanheeft je die maar gewoon moet gaan verkrachten? Dan is er toch iets serieus mis met dat soort van figuren of die hebben teveel duistere sites op het net bekeken. |
Om het even van welke origine ze zijn, indien de verkrachting onomstotelijk is bewezen mogen de daders van mij verbouwd worden. Alles der af, plassen door een tuitje.
|
Citaat:
Vrouw verkracht op toilet, toch geen celstraf Uit het artikel: Citaat:
Daar ben je vet mee als je er voor de rest van je leven moet met leven. :roll: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Misschien hadden de daders oprecht berouw.
|
Citaat:
Misschien was de verdediging van "Jamaar ze hebben hun misdaad gefilmd. Ze vonden het dus niet zo erg meneer de rechter. En ze hadden wat gedronken en mevrouw ook. Hoe konden ze weten dat NEE NEE is en niet "Verdoof me maar dan kan ik niets meer zeggen? Dan kunnen jullie me groepsverkrachten en er mee gaan stoefen of het internet. Want ik ben toch maar een fucking PROOI." Niet waar meneer de rechter?" |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Altijd die hysterie over verkrachting. Met de opkomst van de morning after pil en hiv remmers is verkrachting in niets nog ernstiger dan andere vormen van geweldpleging.
Iemand die zomaar in elkaar geslagen of neergestoken wordt op straat zal daar mogelijk ook een levenslang trauma aan over houden. En in veel gevallen ook levenslang fysiek letsel. Elke vorm van zinloos geweld moet zwaar gestraft worden. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:35. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be