![]() |
Citaat:
![]() :| |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dus is dat van de verleden tijd he. |
Citaat:
![]() Veel mensen voelen zich inderdaad ontheemd in eigen stad. Pijnlijk detail daarbij is dat er velen zijn die naar andere oorden trekken. Is dat een goede zaak? Ik denk het niet want zou dat de doelstelling van bepaalde anderen niet zijn om zo alles naar eigen hand te zetten verder in te palmen?? |
Citaat:
Een straat zonder einde... Christelijke vrouwen zouden beter ook terug de hoofddoek dragen. |
Citaat:
|
Citaat:
Al onze meisjes worden al decennia ontmaagd ten laatste in het eerste jaar hoger onderwijs, en als ze het al gaan biechten, dan hebben ze er toch geen spijt van - wat een essentiële voorwaarde is om goddelijke vergeving te krijgen. Ergo: er zijn geen christelijke vrouwen meer van minder dan 75 jarige leeftijd. Edit: en de jongens die ontmaagden hebben er zeker en vast geen spijt van. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Als ik naar de Amerikaanse diensten van de cornerstone church kijk, kijken miljoenen mee. Kijk ik Charles Lawson kijk ik met honderd duizendtallen. We leven in een andere dimensie. |
Citaat:
|
Citaat:
Dat zij zich nederig opstellen en hun ouders, later man gehoorzaam zijn. |
Beste CUFI , geheel niet akkoord !!
Heel da' geloofsgedoe , gewoonweg & geheel niet mijn kopje koffie !! Een vrouw moet niks onderdanig zijn , ze beslist zelf wat ze wil dragen !! Da' ze dan hun vent een hoofddoek laten dragen !! |
Citaat:
|
Vwala , en zo hoort het ook te zijn , geen onderdrukking !!
Ik ben al een paar keer in de clinch gegaan met straatpredikanten , die zien ze echt wel vliegen , in ALLE mogelijke richtingen zelfs !! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Wij zijn niet in een vroom gezin geboren, maar bespraken de hoofddoek al. Je seksualiteit overal tentoon stellen, zelfs kinderen seksualiseren op tv is voor deze democratie. Maar als gelovige vrome vrouw is er geen grotere eer een hoofddoek te dragen. Ze behoort daardoor toe God en niet bij de mensenmoordenaars. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:20. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be