![]() |
Hopelijk geraken die mannen van tscheldt aan haar punten voor grondvoddelijk recht tijdens haar studies aan de UG.
Goede kans dat haar prof Vande Mijnklote was, en die was nogal gierig met zijn punten. |
"Joke Schauvliege studeerde na haar humaniora in de Onze-Lieve-Vrouw Visitatie te Gent, rechten aan de RUG. Ze werkte tien jaar als advocate aan de Gentse balie. "
Wiki. |
Citaat:
|
Schauvliege was een ramp als minister, maar ik kan haar werk als advokaat niet. Hopelijk is ze daar wel bekwaam in.
Maar ik begrijp niet goed waarom een onbekwame minister moet beloond worden. |
Citaat:
Binnen CD&V valt te horen dat de post haar zou zijn beloofd bij de vorming van de Vlaamse regering door toenmalig voorzitter Wouter Beke, berichtte deze krant eerder. (DS) Beloftes. En beloftes binnen de politiek op kosten van de belastingbetaler hangen mij de keel uit. Ons kent ons. Bekwaam of niet. Een belofte wordt (is, was) soms belangrijker dan competentie. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Weet je wat dat is ? |
Citaat:
|
Joke Schauvliege is kandidaat-rechter bij Grondwettelijk Hof
Het klinkt als een grap maar dat is het niet. |
Dit is zo Belgisch als België is.
|
Citaat:
Of verkassen naar een even nutteloze EU? |
Citaat:
|
Deze hoorde ik van 't weekend en dat is er wel krak op :
Als Joke Schauvliege rechter kan worden bij het grondwettelijk Hof . Dan kan Sihame El Kaouakibi gemakkelijk lid worden van het Rekenhof. |
Citaat:
|
Ach ja...wel ja,ze kan "rechter worden"..
Achter haar rug is Zuhal,met een bulldozer bijna,bezig haar onafgewerkte rommel op te kuisen..... |
Citaat:
|
Citaat:
;-) |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:54. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be