![]() |
Een centrale plek is interessant, ik stel aldus Buggenhout voor, want deze gemeente is het geografische middelpunt van Vlaanderen. Taverne-Feestzaal "Het Beuckenhof" kan worden omgebouwd tot Parlementszetel.
|
Brugge natuurlijk.
Geen enkele andere stad straalt die Vlaamse identiteit meer uit. |
nieuwbroekzele
|
Omdat ik geboren ben in Antwerpen had ik normaal gezien voor Antwerpen gekozen maar wat schiet er van dat leuke Antwerpen van vroeger nog over buiten niets.
"Plezante mannen in een plezante stad" dat is een wreed ver verleden in Antwerpen want het ziet er zwart van het volk op huidig ogenblik. Een keuze maken wat de nieuwe hoofdstad zou kunnen worden lijkt mij dan oook een vreselijk moeilijke oefening waar men best zou kunnen reageren met: "géén commentaar?" Misschien zou men inplaats van naar een nieuwe hoofdst Onafgewerkte dubbel ... :oops: |
Omdat ik geboren ben in Antwerpen had ik normaal gezien voor Antwerpen gekozen maar wat schiet er van dat leuke Antwerpen van vroeger nog over buiten niets.
"Plezante mannen in een plezante stad" dat is een wreed ver verleden in Antwerpen want het ziet er zwart van het volk op huidig ogenblik. Een keuze maken wat de nieuwe hoofdstad zou kunnen worden lijkt mij dan oook een vreselijk moeilijke oefening waar men best zou kunnen reageren met: "géén commentaar?" Misschien zou men inplaats van naar een nieuwe hoofdstad te zoeken beter zoeken naar een nieuwe naam voor sommige steden? |
Citaat:
Ik heb op Antwerpen gestemd omdat de rest gewoon niet in aanmerking komt, het is allemaal parking zelfs als we het uitbreiden met Frans-Vlaanderen. ;-) Maar 't stad is 't stad niet meer. We moeten er eerst eens met de groffe borstel doorkeren. :lol: |
Citaat:
Alle Belgse gemeenten dienen uiteraard tot een Groot-Brussel samengesmolten te worden... Met leesrijke groeten |
Citaat:
Waarom kunnen we niet op Leuven stemmen? De enige provinciehoofdstad die niet in het lijstje staat! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Bokrijk. Het sluit aan bij de mentaliteit.
|
Citaat:
|
Citaat:
Bent u op de tenen getrapt omdat Edingen in het betreffende vraagonderzoek niet verkiesbaar was? Met Edingse groeten |
Citaat:
|
Wanneer de Nexit een feit is, mogen de Nederlandstalige Belgen kiezen uit Amsterdam en Brussel.
Eenmalig. |
Citaat:
Met dank bij voorbaat :-D |
Citaat:
Ik beken, ik heb het lef niet. Een mens wordt tegenwoordig voor minder gelyncht. |
|
Citaat:
Amsterdam, Waar Lech Dat Dan? https://www.youtube.com/watch?v=ZMzK24SgjUo Bij voorbaat dank |
Ik raad Gent aan. Dat ligt in het midden van het toekomstige Vlaanderen, waarvan Limburg geen deel zal zijn.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:28. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be