![]() |
Citaat:
|
Citaat:
DPG Media is niet alleen in Vlaanderen het grootste mediabedrijf, maar ook in Nederland. Het bedrijf is dus ook daar zeer gekend. Hoe dat komt legde ik al enkele keren uit. Het was de Nederlandse politie die de Belgische politie verwittigde dat er een dreiging was tegen DPG Media”, stelt Faroek. Ik hoop te mogen veronderstellen dat de Nederlandse politie een betrouwbare bron is. |
Citaat:
En dan nog gebruikt wordt om ons blaaskes wijs te maken, te bedriegen met fake nieuws en in een dictatuur te dwingen. Godsgeklaagd. Corrupt apenland. Miljarden delen ze uit terwijl de bevolking al jaren bestolen en beroofd wordt, kapotbezuinigd en verarmd wordt om dan godverdomme nog de schuld te krijgen van hun financiële en criminele corruptie! |
Citaat:
|
Deze bedreiging is eigenlijk erger dan die van JC want in een persgebouw werken toch ook onschuldige mensen. Wel straf dat dit geen super groot nieuws in Nederland is en dat ze daar met 1000man nu geen klopjacht aan het doen zijn op al die leden.
|
Citaat:
Nederland is geen fascistisch land. De vrijheid van meningsuiting bestaat daar nog. De Belgische militair die van Ranst bedreigde is geen Nederlander. De extremisten die Van Ranst willen vinden zijn wél Nederlanders. Zij hoopten hem via DPG-België te vinden. De taak van de Nederlandse politie was: de Belgische politie inlichten. Wat gebeurde. Er is dus, zoals ik al eerder aanhaalde, een trein vertrokken die niet meer te stoppen is. Conings heeft die trein in gang geduwd. Of is het Van Ranst? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Nu rekenen we voor onze bevrijding op het Belgische leger, de Belgische politie, en de Belgische politiek. 8-) |
Citaat:
|
Is het normaal dat een mediaconcern de locatie van een safehouse kent ?
Wat voor rariteiten gaan we nog allemaal mogen zien. |
Citaat:
Von Ranzig maakt zich zelfs over de grens al immens populair. De extreem rechtse Hollanders willen hem al liquideren. :-P |
Citaat:
|
Citaat:
Het separatisme van 1830 baarde dus een dode mus. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Men heeft zichzelf overschat.
De liquidators coming. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:41. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be