![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
België heeft +3300 geïnterneerden, waarvan 844 in de gevangenissen zitten. De IBM Merksplas is koploper met de opsluiting van 272 geïnterneerden. Een relatiefbelangrijk aandeel wordt gehuisvest in de IBM Merksplas, PA Antwerpen en IBM Turn-hout. Hieruit volgt dat bijna de helft (46%) van de opgesloten geïnterneerden in Belgiëop het grondgebied van de provincie Antwerpen verblijft. https://www.researchgate.net/publica...gie_De_cijfers |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
De bange wezel is niet JC, maar de personen die de jacht organiseren zijn de bange wezels. Net zoals met de uitbraak van de coronacrisis zijn ze in paniek geslagen en paniekvoetbal gaan spelen. |
Citaat:
Dat is net zoals corona: de ziekte zelf kostte niet veel. De hysterie errond heeft ons onze ganse maatschappij gekost. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dat de burger het geld mag ophoesten is trouwens altijd zo in eender welke situatie! Er zijn tig El Kouakibi's.. Er zijn tig PFOS (of andere) toestanden.. Er zijn tig gelukszoekers die komen profiteren.. Er zijn tig nalatigheden betreffende infrastructuurwerken.. Er zijn tig tekorten in diverse overheids- en andere diensten.. Maar dat is allemaal geen probleem voor overheden/systemen die zulke toestanden scheppen. Geld genoeg. Want de burger betaalt.. uit solidariteit.. :lol: Behalve als ne rechtse wat amok maakt... dan stopt de solidariteit eh.. dan moeten we snel een rekening maken.. want potverdorie, dat ventje kost ons geld eh.. onze zuurverdiende centjes.. een trap onder uw gat zou ge moeten krijgen, verwend nest.. want 't is niet dat ge veel centjes tekort komt eh..? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
voor mirakels moet het vaticaan en een onafhankelijk arts het een en ander verifieren, ... maar in dit geval kan iemand die iets van rugzakken kent ook wel de nodige certificaten invullen denk ik. Hoe het ook zij, we moeten eerst 5 jaar wachten nadat de Jurgen het tijdelijke met het eeuwige heeft gewisseld. Anders begint het vaticaan er niet aan. (misschien met nog een rugzak gevuld met ducaten te leveren bij de heilige stoel het geheel een beetje kan doen vooruitgaan, het zijn daar tenslotte Italianen. ) |
Citaat:
Die zit veilig opgeborgen. |
Citaat:
|
Citaat:
Maar ik dacht aan de verschijning als mirakel.. ik moest prompt denken aan die lichtgevende maria-beeldjes of dat ander beeld waar tranen van bloed uit haar ogen liepen.. 't laatste kan ook uit een film komen, ik ben niet gelovig opgevoed en ken de tradities niet.. maar 't zou een en ander nog meer in gang doen zetten en bevorderlijk zijn voor de zaligverklaring van Sint Jürgen.. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:15. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be