![]() |
Fish lives matter ! :lol:
|
Citaat:
|
Citaat:
Een mens moet nu eenmaal eten. |
Citaat:
|
Citaat:
Sport en amateurvissers doen niets verkeerd. Zij zijn niet de oorzaak van de overbevissing en de vervuiling van onze wateren, wel de industrie |
Citaat:
En mijn partij gaat niets uit de weg, en al zeker geen dierenmishandeling. |
Citaat:
Ik ben helemaal geen fascist. Ik heb mijn mening, ik zeg ze, maar als de wet anders wordt gestemd, dan respecteer ik die (in grote mate). U probeert mijn vrije meningsuiting te beperken! Excuses zijn gepast. |
Citaat:
Ik dacht dat je die wetten (in grote mate) respecteerde? |
Citaat:
|
Ik ga zelf nooit vissen dus waarom niet verbieden he. De maatschappij kloot mij ook.
|
Citaat:
|
Citaat:
De algemene principes gelden dus. Zo hebben we ook nog geen specifieke positie over die verkeersterroristen die altijd links pinken en rechts afslaan; of omgekeerd. Ook hier: de algemene prinicpes gelden. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En zelfs als het is om op te eten, zijn er dingen die nageleefd moeten worden, als het enigszins kan. Deze voormiddag nog een filmpje gezien op het internet. Gekweekte pythons worden opgeblazen om hun vel te rekken; ze sterven zo wel een langzame dood. Om meer sacochen uit te kunnen halen. Het plezier van de slangenleren sacoche of het bovenhalen van een vis om hem terug te smijten: foei. |
Citaat:
Alsof aan een haak door uw lip of in uw ingewanden uit uw biotoop te worden gesleurd geen schade aan het dier zou berokkenen. Geen plezier"sporten" met dieren aub. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Om op te eten? ok, maar verder dient elk dierenleed zo goed mogelijk vermeden te worden. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:57. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be