![]() |
Citaat:
|
Citaat:
Wat tegenvalt is dat om films zoals Black Widow te zien je 30€ (slik) moet opleggen. Per film blijkbaar. :| |
Citaat:
Maar 30 € opleggen lijkt mij ook een beetje teveel van het 'goede'. :roll: |
Citaat:
Als ik zulke bedragen moet neerleggen, dan ga ik toch liever gewoon naar de bioscoop. |
Citaat:
|
Citaat:
Films als bv Avengers Endgame kun je voor 14 euro op Blue Ray kopen... |
Citaat:
ScarJo heeft Disney nu zelfs een proces aan de broek gelapt, omdat haar revenue uit de film direct afhangt van de film inkomsten. |
Citaat:
Zou het echt zo een verschil maken als er geen reclame was? Zeep, smeerkaas, confituur, kleren, auto's, meubelen ... We kopen het allemaal wel eens. Zonder reclame zal de behoefte aan shampoo of afwasmiddelen echt niet opeens verdwijnen. |
Citaat:
30€ is er echt over. Men zal dat waarschijnlijk doen omdat er meerdere personen kunnen kijken. In de cinema is het betalen per persoon. |
Disney+ censureert dan ook nog in't geniep zijn filmen of series.
https://www.youtube.com/watch?v=DJJlEGOfngs |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik maak er geen gebruik van maar zocht het wel even op. Disney+ Of u met de karige uitleg op de pagina geholpen bent dat lijkt mij twijfelachtig maar het kan. :? |
Citaat:
Kan ook zijn dat er ern tijdelijke storing is. Ga het morgen eens opnieuw proberen. Of anders eens bellen. |
Ik wacht tot de films gratis zijn te bekijken via een zender met originele audio !!
|
Mag ik de vele reclameboodschappen omschrijven als zijnde een hersenspoeling of zie ik dat verkeerd? 8O
|
Reclameboodschappen omschrijven als zijnde een hersenspoeling ??
Nee hoor , het programma is de feitelijke hersenspoeling ; de reklame wordt onderbroken door het programma !! :evil: |
Overstappen van provider he, de consument bepaalt.
Kunt ge bij Proximus nog verder spoelen? |
Disney+ eens een maand geprobeerd, voor de kinderen, maar valt dik tegen.
Films gelijk vb Cars hebben noch vlaamse/nederlandse spraak noch ondertitels. Star Wars en superheldenstuff zegt me weinig. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:11. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be