![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Drie jaar geleden ging een terugkeer van het programma wellicht niet werken, maar na corona is de vraag zeer groot zowel bij publiek als bij de artiesten zelf. Vrijwel alle grote namen van het Vlaamse lied waren gisteren in Middelkerke, behalve Will Tura, spijtig dat de Keizer van het Vlaamse Lied er niet bij was. Hopelijk krijgt hij nog eens de gelegenheid. https://www.youtube.com/watch?v=HUS0lBNxaXk |
Citaat:
|
Citaat:
Er is verdomd veel Vlaamse muziek die de moeite is. Maar om daar Schlagers als het topje van te promoten, da's gewoon ziek. Dan kan je even goed André Hazes senior een tong draaien. Hier een documentaire die een beetje taalgrensoverschrijdend is. |
Citaat:
|
Voor mij hoeft het niet.
Te veel geblaat, gecover. Weinig artiest. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik had reeds hoge verwachtingen van dit programma, maar is allemaal nog overtroffen.
Dit is al een eeuwigheid niet meer gezien op de Vlaamse televisie. Formidabel ! |
Wat ook opvalt is dat de nieuwe garde van Vlaamse artiesten niet moet onderdoen voor de oude.
En die nieuwe presentator is ook een natuurtalent. Heb dit jaar ook Radio 2 zomerhit gezien, wat een dooie boel was dat vergeleken met Tien Om Te Zien. Dit programma heeft die sfeer dat door geen enkel ander programma te kopiëren valt. |
Heb er een tijd op blijven hangen bij't zappen gisteren.
Klopt dat nu dat er een top 10 was van vroeger en eentje van nu? Dat lijkt mij toch een teken te zijn dat dit terugkomt. Dan maak ik er toch ook een gezinsuitstapje van, al was het maar voor de ambiance. |
Citaat:
Inderdaad het was de moeite waard. |
Citaat:
|
Indertijd had je Hitring, gepresenteerd door Kurt Van Eeghem. Met drie delen: Nederlandstalig Vlaamse muziek, niet-Nederlandstalige Vlaamse muziek en internationaal.
|
Citaat:
Clouseau, Isabelle A., Mama's Jasje, Get Ready, Leopold 3, Sha-Na, Krapoel in Axe bijvoorbeeld. Ook zeer populair toen en ver van de schlager-toestanden. |
Citaat:
Wat Regi doet, vind ik ook niet slecht. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:01. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be