![]() |
Citaat:
|
Welke incentive is er nog om de lokale taal te leren als ge overal geholpen wordt in wat u het beste past?
|
Citaat:
Op die wijze beseffen de Nederlands onkundige inwijkelingen dat ze Nederlands moeten leren om te kunnen inburgeren in Aalst. Als ze de moeite doen om Nederlands te leren zullen ze een job en een hoger inkomen krijgen. |
Citaat:
Het probleem met Franstaligen is dat ze er in hun arrogantie als vanzelfsprekend van uitgaan dat hun taal dominant is. Ook een Vlaanderen. DAT is pas taalterreur. Taalterreur die vanaf 1830 gehanteerd werd en die tot het grondig verbelzieken van de Vlaamse meerderheid heeft geleid. Belgicistjes hebben daar vanzelfsprekend geen énkel probleem mee. Bij hen heeft de verbelzieking zich met 100% succes voltrokken. |
Citaat:
En ze hebben de steun van de belgicistjes. |
Citaat:
Moedwil ,meer is het niet ..... |
Taalterreur in Aalst....
Ben je niet beschaamd dat te stellen? In het OLV vroegen ze een paar jaar terug een tweetalige verpleegster: Nederlands of Frans en Arabisch. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Voor een franstalige bijvoorbeeld is dat een waar drama ,stel je voor ,verplicht de taal van de boeren moeten leren ,lager kun je dan niet meer vallen...:lol: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
De vraag is ,wat snapt u daar niet aan... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik zou het daar eigenlijk straffer vinden dat de overheid mij eens zou vertellen welke talenkennis ik mag vragen van sollicitanten. |
Citaat:
|
Als je dat wil, kan je dat.
Als je dat niet wil, moet je dat ook niet van de rest verwachten. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:49. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be