![]() |
Citaat:
|
Citaat:
p.s. ![]() |
De verpleegkundigen in de ziekenhuizen, alsmede hun artsen, danken iedereen voor de geleverde moeite.
|
Citaat:
Dat Jan moest plooien, stond in de sterren geschreven. Hij kon immers kiezen tussen pest en cholera. Enerzijds riep de Dweil het overlegcomité (of hoe dat beestje ook mag heten) vervroegd samen, goed wetende dat Jan in het buitenland zat, en anderzijds had je de pest voor Vlaanderen en de tjeven die openlijk de Vlaamse regering afvielen. |
Citaat:
|
Citaat:
De N-VA doet niks anders dan kappen op Vivaldi en dan met name Open VLD, maar de helfies zijn woest als het omgekeerde zich voordoet. |
Citaat:
Het is vooral dat inroepen van die sneaky "pandemiewet" die voor "legalisten" als JJ en BDW ieder verder verzet onmogelijk maakten..... Niet dat IK dat nog verdraag,het lijkt me redelijk nutteloos dat Vlaanderen een eigen regering heeft als zoiets als de "pandemiewet" er,ad hoc" overheen kan rijden om reden dat ANDEREN hun werk,hun enige pandemiewerk deze zomer,een zeer hoge vaccinatiegraad organiseren zoals Vlaanderen gedaan heeft,voor mekaar krijgen.........:evil: |
Citaat:
:rofl: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik ben niet woest omdat er gekapt en gekleineerd word naar partijen toe.Wat mij niet aanstaat is dat er politieke spelletjes gespeeld worden,de doden vergeten zijn,niet tegenstaande de regering de mogelijkheid had mits de juiste maatregelen te nemen dit aantal had kunnen verlagen.Er zijn momenten geweest dat ik het gevoel had dat de regering de schuld vooral legde voor de zieken,de gehospitaliseerde en de doden bij de bevolking.Maar dat speelt allemaal geen rol,als er maar lekker kan gekapt worden. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Laat De Croo toch rustig bouwen aan zijn toekomstig postje. Hij wéét dat hij met dweilen geen premier zal blijven.
Met uitspraken zoals deze kan hij wél Michel opvolgen: "Aan degenen die opruiende interviews geven en denken dat het nodig is om een nieuwe wereldoorlog uit te roepen in The Financial Times, wil ik zeggen: u speelt een gevaarlijk spelletje, u speelt met vuur wanneer u om interne politieke redenen oorlog gaat voeren met uw Europese collega's". Nu roept Polen de Belgische ambassadeur in Warschau op het matje. Het kabinet van De Croo beschouwt het als een teken dat de boodschap van de premier is gehoord in Warschau. https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2021/10...-op-het-matje/ Reken maar dat de opruiende taal van De Croo in Polen is aangekomen! Niet alleen de Polen zijn niet gediend van moeiallen die graag messen in bloederige wonden steken. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar de regio met het beste rapport, zo de arm omwringen met vrijheidsbeperkende maatregelen, daar moet je een liberaal voor zijn. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:02. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be