![]() |
Citaat:
|
Citaat:
Vindt u echt dat u anderen mag verhinderen te gaan werken? |
Citaat:
Men suggereert weer eens dat de Walen lui zijn en om de haverklap staken, terwijl de Vlaamse arbeiders dit al een jaar eerder hadden gedaan. En het is algemeen een feit dat de Vlaamse arbeiders minder vlug staken en zich dus langer laten ringeloren door de patroons. Behalve dan hier voor wat de Aldi-werknemers betreft. |
Citaat:
Nu zit je helemaal in de commie-vakbond-taalmodus. Vooruit kameraad! Leve de “verworpenen der aarde”…!!! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
lidl groeit met 10 % dankzij en ondanks corona |
Citaat:
'Zeer ontevreden arbeiders bij de Aldi' lijkt me een betere omschrijving. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Een onderneming die groeit en bloeit is de beste verzekering voor de job van de werknemers. Als ik uit uw reactie moet opmaken dat u indirect verwijst naar het recente arbeidsconflict bij Lidl dan ben ik het wel met u eens dat de onderneming moet zorgen voor een behoorlijk loon en voor fatsoenlijke arbeidsvoorwaarden. |
Citaat:
|
Citaat:
Echte misdaden hé, geen communistische propaganda. |
Citaat:
Ik vraag me dan vaak af waar men de lijn trekt. Als ik ervoor kies om mijn activiteit niet langer als eenmanszaak uit te oefenen maar ervoor kies dit te doen onder de vorm van een vennootschap om minder belastingen te moeten betalen, ben ik dan ook moreel verwerpelijk bezig? |
Citaat:
|
Citaat:
Vandaar mijn vraag naar de lat. Want zelfs wanneer men gebruik maakt van legale internationale structuren om belastingen te ontwijken, krijgt men vaak veel kritiek. Waar zit het verschil vraag ik me dan af. |
Citaat:
|
Citaat:
Nochtans zou Het Oosten er ook voor kunnen kiezen om bepaalde manieren om belastingen te besparen NIET te gebruiken. Niemand verplicht Belgen bijvoorbeeld om hun hypothecaire lening af te trekken etc. Of gebruik te maken van de belastingvrijstelling van roerende inkomsten onder de €800. Het zijn wettelijke mogelijkheden, waar men van gebruik kan maken indien men ervoor opteert. |
Citaat:
|
Citaat:
Hij maakt winst, ja, (gelukkig maar hij betaald zijn werknemers met echt geld, niet van die gesubsidieerde jobkes) Als dien boerentoren te koop komt en Huts koopt hem, blijft hij weer in handen van Vlaams kapitaal en niet een of andere internationale groep die overal kantoorgebouwen opkopen. Die mens doet iets terug met zijn geld, houd kunstpatrimonium hier en stelt het ook tentoon. Daarbij gebruikt hij zijn eigen centen, en gaat hij niet subsidiepoedel gewijs uit de staatsruif graaien. Graag meer Fernand Hutsen dus. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:11. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be