![]() |
Het VB zat te pleiten voor nog strengere maatregelen en maakte zelfs mondmaskers met hun logo erop. Nu blijkt dat meer en meer mensen het coronagezwets kotsbeu zijn keren ze hun kar.
:magniet: |
Citaat:
Wat zeg je? Ze gaan nog groter worden volgende kiezing? :O |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Is dat niet algemene kennis? |
Ik begrijp dat mensen uit frustratie op iets stemmen, maar ik begrijp niet waarom mensen nog geloven dat de politiek het zal oplossen.
Beter worden we voor ene keer eendrachtig en stemmen we niet meer. Die globalisten rollen hun agenda zoals Hitler het voorhad toch uit, ongeacht welke hofnar hier premier wordt. |
Citaat:
Zelf ga ik alvast niet meer stemmen, 't is wel geweest. :roll: |
Citaat:
|
Citaat:
VB is tegen de vrijheid. |
Jesus was ook tegen de vrijheid.
|
Citaat:
Deze generatie politici liegen, bedriegen en doodden reeds meer onschuldig bloed dan alle vorige dictators gecombineerd. |
Citaat:
Alleen al het gegeven dat al de Belgische partijen - N-VA incluis, het VB, haar kiezers en alle zaken Vlaams, hartsgrondig haten, is het al waard. Maar evengoed, als het uw politieke beslissing is van niet meer te gaan stemmen, voor mij niet gelaten, uw politieke keuze. Maar, dan vraag ik u hetzelfde, wat brengt dat op? |
Citaat:
Zijn ze dan nu nog niet verboden? |
Citaat:
Partijen als VB zouden een repressief beleid voeren dat je eerder veroordeelde. Wat je daar vernoemde is nu niet -meer- van tel, bij VB meteen wel. Ze zijn tegen vrijheid. Als liberalen al een kind met epilepsie gaan traumatiseren omdat ze olie neemt, bedenk eens wat een Vlaams nationalist kan veroorzaken. |
Citaat:
|
Citaat:
|
De quote van Johan Sanctorum uit Doorbraak vind ik goed:
Citaat:
|
Citaat:
als ze rechts kunnen demoniseren zodat de aandacht op hun eigen falen wegtrekt, doen ze dat met plezier. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:16. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be