Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Grootste "zwarte zondag" ooit in 2024 (https://forum.politics.be/showthread.php?t=262005)

Vrijheideerst 28 november 2021 11:06

Het VB zat te pleiten voor nog strengere maatregelen en maakte zelfs mondmaskers met hun logo erop. Nu blijkt dat meer en meer mensen het coronagezwets kotsbeu zijn keren ze hun kar.

:magniet:

Xenophon 28 november 2021 11:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vrijheideerst (Bericht 9827261)
Het VB zat te pleiten voor nog strengere maatregelen en maakte zelfs mondmaskers met hun logo erop. Nu blijkt dat meer en meer mensen het coronagezwets kotsbeu zijn keren ze hun kar.

:magniet:

En die worden niet bestraft? Waar gaat dat allemaal naartoe zeg.

Wat zeg je? Ze gaan nog groter worden volgende kiezing?

:O

Libro 28 november 2021 11:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon (Bericht 9827231)
Ja, bijna vergeten, de Bruine Horde, onder leiding van GruppenFuhrer von Winterhausen.

Met hun Little Tank Division :mrgreen:

Pandareus 28 november 2021 11:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon (Bericht 9827231)
Ja, bijna vergeten, de Bruine Horde, onder leiding van GruppenFuhrer von Winterhausen.

Kleine correctie : SS-Gruppenführer.

Henri1 28 november 2021 11:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler (Bericht 9827138)
Bruine bende? U bedoelt allochtonen?

Gaan we weer bevolkingsgroepen demoniseren Reservespeler ?

Xenophon 28 november 2021 11:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus (Bericht 9827273)

Ja, GruppenFührers waren SA of SS generaals.

Is dat niet algemene kennis?

CUFI 28 november 2021 11:46

Ik begrijp dat mensen uit frustratie op iets stemmen, maar ik begrijp niet waarom mensen nog geloven dat de politiek het zal oplossen.

Beter worden we voor ene keer eendrachtig en stemmen we niet meer. Die globalisten rollen hun agenda zoals Hitler het voorhad toch uit, ongeacht welke hofnar hier premier wordt.

Vrijheideerst 28 november 2021 11:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon (Bericht 9827263)

Ja en wat brengt dat op?

Zelf ga ik alvast niet meer stemmen, 't is wel geweest. :roll:

quercus 28 november 2021 11:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus (Bericht 9827273)

Jij bent duidelijk ook een van die types die wellustig zwelgt in het gebruik van nazistische symboliek om te trollen.

CUFI 28 november 2021 12:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon (Bericht 9827263)

Partijen als VB willen dus handhaven wat ge in het “legaliseren onderwerp” poneert he.

VB is tegen de vrijheid.

Vrijheideerst 28 november 2021 12:11

Jesus was ook tegen de vrijheid.

CUFI 28 november 2021 12:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vrijheideerst (Bericht 9827315)
Jesus was ook tegen de vrijheid.

De gulden regel staat in de Bijbel he ;)

Deze generatie politici liegen, bedriegen en doodden reeds meer onschuldig bloed dan alle vorige dictators gecombineerd.

Xenophon 28 november 2021 12:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vrijheideerst (Bericht 9827301)
Ja en wat brengt dat op?

Zelf ga ik alvast niet meer stemmen, 't is wel geweest. :roll:

Wat brengt dat op?

Alleen al het gegeven dat al de Belgische partijen - N-VA incluis, het VB, haar kiezers en alle zaken Vlaams, hartsgrondig haten, is het al waard.

Maar evengoed, als het uw politieke beslissing is van niet meer te gaan stemmen, voor mij niet gelaten, uw politieke keuze.
Maar, dan vraag ik u hetzelfde, wat brengt dat op?

Xenophon 28 november 2021 12:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door CUFI (Bericht 9827309)
Partijen als VB willen dus handhaven wat ge in het “legaliseren onderwerp” poneert he.

VB is tegen de vrijheid.

Je wil zeggen dat we best niet voor het VB stemmen want die willen drugs verbieden?

Zijn ze dan nu nog niet verboden?

CUFI 28 november 2021 12:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon (Bericht 9827322)
Je wil zeggen dat we best niet voor het VB stemmen want die willen drugs verbieden?

Zijn ze dan nu nog niet verboden?

Neen dat zeg ik niet.
Partijen als VB zouden een repressief beleid voeren dat je eerder veroordeelde.
Wat je daar vernoemde is nu niet -meer- van tel, bij VB meteen wel.

Ze zijn tegen vrijheid. Als liberalen al een kind met epilepsie gaan traumatiseren omdat ze olie neemt, bedenk eens wat een Vlaams nationalist kan veroorzaken.

Jakko 28 november 2021 12:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler (Bericht 9827138)
Bruine bende? U bedoelt allochtonen?

Eedaflegging van een Vber in bruin vest na de verkiezingen van 24 november 91, zwarte zondag, met een glunderende Xavier Buisseret.

gertc 28 november 2021 12:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door quercus (Bericht 9827135)
In tegenstelling tot jou ben ik er helemaal niet zo zeker van dat het “kort en klein slaan” het werk is van “de bruine bende”. Het is niet omdat er enkele Vlaamse leeuwenvlaggen te bespeuren waren dat je dergelijke overhaaste en volkomen subjectieve conclusie kunt trekken. Jij weet toch ook wel welk soort groepering zich bij elke grote betoging ijverig toelegt op het klop- en breekwerk?

Dank u.

gertc 28 november 2021 12:38

De quote van Johan Sanctorum uit Doorbraak vind ik goed:
Citaat:

Dat er nu volgens alle voorspellingen weer een Zwarte Zondag zit aan te komen, zou alleen kunnen vermeden worden als de verkiezingen op zaterdag worden georganiseerd.
Maar in tegenstelling tot de titel van dit topic, heb ik zo'n vermoeden dat we daarvoor niet op 2024 moeten wachten...

Shadowke 28 november 2021 12:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door quercus (Bericht 9827135)
In tegenstelling tot jou ben ik er helemaal niet zo zeker van dat het “kort en klein slaan” het werk is van “de bruine bende”. Het is niet omdat er enkele Vlaamse leeuwenvlaggen te bespeuren waren dat je dergelijke overhaaste en volkomen subjectieve conclusie kunt trekken. Jij weet toch ook wel welk soort groepering zich bij elke grote betoging ijverig toelegt op het klop- en breekwerk?

dat zijn idd meer de extreemlinkse groeperingen en allochtonen die zich daaraan schuldig maken. maar voor de tradopartijen en de MSM zijn het altijd rechtse groeperingen.

als ze rechts kunnen demoniseren zodat de aandacht op hun eigen falen wegtrekt, doen ze dat met plezier.

Xenophon 28 november 2021 12:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jakko (Bericht 9827329)
Eedaflegging van een Vber in bruin vest na de verkiezingen van 24 november 91, zwarte zondag, met een glunderende Xavier Buisseret.

En wat is nu uw punt? Buiten dan dat je de kleuren bruin en oker niet uit elkaar kent.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:16.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be