![]() |
Citaat:
Maar hij bied ook nog andere mogelijkheden. Zo kun je er heel goed handjes mee afkappen heb ik me laten vertellen. Een favoriete bezigheid van een zekere ex koning van België. Voor aardappelen mee te schillen is hij een beetje onhandig denk ik. |
Citaat:
Eat that, Knuppel. |
Citaat:
|
Een koolstof staaf (<-potlood) kan zelfs een wapen zijn. :?
|
De Toyota pick up, de lieveling van I. S. Een echte moordwagen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
De auto is een moordwapen. Getuige daarvan de duizenden zwaargewonden en honderden doden die jaarlijks te betreuren zijn en te wijten zijn aan koning auto.
Of de 8 miljoen dieren die jaarlijks worden doodgereden door koning auto. En dan hebben we het nog niet over de indirecte slachtoffers te wijten aan de vervuiling van koning auto (kankers, hart- en vaatziekten, ... . De feiten spreken dus voor zich. Helaas heeft mening automobilist het zo niet begrepen en beseffen ze dit niet. Tot ze op een dag ook slachtoffer worden van hun eigen autogebruik. |
Citaat:
In 2018 waren het 1 350 000 doden door ongevallen in het verkeer. Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Leven is de meest gevaarlijkste bezigheid. Als je gaat vliegen bestaat de kans dat ge te pletter stort. Een piloot weet wel hoe hij naar boven gaat maar niet hoe hij zal naar beneden komen. Niet meer vliegen dan? Dat wil nog niet zeggen dat er dan geen vliegtuig op uw hoofd terecht kan komen hé. De persoon waarvan ik heb leren vliegen stond in zijn middens bekend om zijn alcohol gebruik. Meer nog, men zij altijd dat hij nooit een natuurlijke dood zou sterven want ook als hij ging vliegen had hij meestal meer dan voldoende binnen. En , inderdaad, hij is geen natuurlijke dood gestorven, hij werd dood gereden op het trottoir. Leven is de meest gevaarlijke bezigheid. ;-) https://www.youtube.com/watch?v=xZbKHDPPrrc |
Citaat:
Dan krijgt de leuze "als ge moet kakken, dan moet ge kakken" een iets meer ambigue connotatie. |
Citaat:
En met what ifs kan je alle kanten op. |
Citaat:
Of eerder Rasta man ? |
Autorijders zijn misantropen die de mensheid vergiftigen.
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik heb alleen de zilveren lak ......mijn 2 zonen zijn volop aan de cabrio bezig kleur is nog gewoon. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:25. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be