![]() |
Citaat:
|
Citaat:
Wie deze business wil stil leggen of aan banden wil leggen is niet goed bij zijn / haar hoofd. Het zelf gaan belasten is een utopie. Desnoods laat ik dat dan wel leveren in een postbus in holland, De grens is niet zo ver dus het smokkelen van booz en andere producten doe ik zo ook al aan mee. |
Citaat:
Al dat gejaag, dat haasten, die zogenaamde 'flexibiliteit' (een ordewoord dat de bedrijven maar al te graag hanteren), kortom uw kas afdraaien om een habbekrats te kunnen verdienen , is voor niets goed. De wereld is goed los geslagen. Het wordt tijd dat we eens wat rustiger gaan leven. Anders gaan leven. Minder opgejaagd. En de weg verlaten die leidt tot de obsessie om maar winst te kunnen maken waar en hoe dan ook en de mensen daardoor op stang jagen met van alles en nog wat. Magnette heeft tenminste de moed én de verdienste de foute dingen te benoemen. Dat wil nog niet zeggen dat E-commerce moet worden afgeschaft. Maar alles moet redelijk blijven en menselijk. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar het is op z'n minst gezegd een PEST. |
Citaat:
|
De vrije markt is aan 't werk in al haar glorie.
De glorificatie en het Eurolandish economisch ineenstorten van de nanny-staten ook. Lessay roulay le bon temps, Jackeline... |
Citaat:
De enige nuttige mensen zijn die die producten maken en bedenken. Handelaars die daartussen zitten, zijn parasieten he. Die vulden leemtes op toen er nog leemtes waren. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Hetgeen ik bestel kan ik doorgaans zelf aan werken of het is vuilbak als t kapot gaat. dus ga ik op zoek op t internet voor dat product dat perfect is voor mij, betalen en ik moet mijn auto niet gebruiken om een nutteloze rit te doen naar een winkel , om daar dan te zien dat ze het niet hebben of mij iets anders willen aansmeren. Als je inderdaad ook nog rechtreeks van bij de fabriekant/importeur kunt bestellen.., ter illustratie, Toestel kost bij zo een deal broker 20 euro goeiekoper dan een verdeler. Dan koop ik het bij de verdeler. Maar tijdens mijn zoektocht blijkt dat ik datzelfde product op stock is bij de importeur en 80 euro goedkoper is, ... Ja moeilijke beslissing he. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Nee ik ga graag naar de goeien bakker en beenhouwer uit de buurt hier. Die prutser van hier wat verder is er ondertussen uit geconcureerd, bedorven vlees verkopen aan uw klanten is niet zo slim... Die geven namelijk added value , ook mijn fietsnemaker doet dat. Zo zijn er nog een aantal plaatselijke handelaars waar ik graag naartoe ga en zelf bereid ben van meer te betalen. Daar gaat mijn princippe op dat ik voor service wil betalen. Ook voor een goeie uitleg wil ik betalen. Maar voor de dingen die ik zelf moet of kan uitzoeken gaat dat niet op. Dus bestel ik die spullen online. Sommige van die dingen zijn zelf nauwlijks in het reguliere circuit te vinden of ik moet er meer dan 20 km voor gaan rijden. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:37. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be