![]() |
Citaat:
Eerlijk is eerlijk: die gast moet uitbetaald worden. En daarna gerepatrieerd. |
Citaat:
|
Citaat:
Je moet al héél lang en héél hard zoeken naar daden van deze bedrieger die in de verste verten overeenkomen met de door hem gevoerde politiek... Je krijgt niet voor niets de bijnaam Theo Asiel... |
Citaat:
|
Citaat:
Hij zocht hier een vrouw, remember? Wellicht zal hij er nog wel in slagen om hier een naïeve doos te vinden die met hem wil trouwen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dus heeft hij ook geen recht op het geld gezien hij dat lotje kocht op een onrechtmatige manier. Eerlijk is eerlijk. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
maar jij kan mij geen wet tonen die zegt dat een illegaal die hier ronddwaalt geen lotje mag kopen, geen eten mag kopen, geen ticketje huiswaarts ... (stel maar eens even het volgende voor: ik meen me te herinneren dat minderjarigen geen lotto-producten mogen kopen. Als jouw kleine van 16 dat toch doet, en hij wint pakweg 100.000 euro, hoe zou jij dan piepen over eerlijkheid?) |
Citaat:
Ook illegalen moeten nu en dan eens eten. |
Citaat:
Mogen illegalen lootjes kopen en daarna eventueel een woekerwinst met oprapen daar zal verschil van mening over zijn. Van mij mag hij het geld houden maar hij dient ook gelijk uitgezet te worden, geen kans op verblijf, woonst, werk, (schijn)huwelijk en andere... Lijkt mij ook verschrikkelijk moeilijk voor iemand die lootjes verkoopt om na te gaan of iemand daar wel het recht toe heeft, of niet, om het te kunnen kopen. p.s. Ik haalde het al eerder aan het gezegde van de blinde lootjesverkoper uit een ver verleden die op de hoek van de Meistraat/Vogelenmarkt stond en altijd zei: "Zeg mij wie uw vrienden zijn en ik zal zeggen wie u bent!" |
Citaat:
Met de opbrengst kan hij in ieder geval zijn terugreis betalen. |
Citaat:
Was hij hier niet geweest dan was bijgevolg dat lotje aan iemand verkocht die hier wel legaal verblijft. Conclusie het geld van de loterij is nu onterecht in handen gekomen van iemand die niet het recht had hier te zijn. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Alleszins is dit het geval voor Belgen. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:57. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be