![]() |
Citaat:
|
Citaat:
Roglic en Vingegaard hebben samen Pogacar goed afgemat, en dan helpt eerdere onnodige energie verspilling niet mee. Dat pedaleurke van jouw voeten, heeft wel de Vuelta gewonnen en een goede erelijst, ja nu zal Roglic zich moeten schikken in een rol al meesterknecht, zoals ook Van Aert, in etappes waar zijn Groen toch niet gevaar komt. Maar om met een cliché te eindigen, Parijs is nog ver...;-) |
Citaat:
Roglic is een grote meneer. Ik zie het nog niet veel Olympische kampioenen doen. Zich schikken in de rol van helper. |
Citaat:
|
Van vleuten is zo dominant dat het niet leuk meer is.
Gelukkig is ze bijna met pensioen |
Citaat:
Allemaal zaken waar de rooie in zijn afgunst géén rekening mee houdt...:roll: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
De meeste sporttakken waarin de grote landen dominant zijn eindigen steevast als een Olympische discipline... |
ik zag de top3 van Tour Femmes : geen van de 3 had tetten
|
Citaat:
Het beste is om zich als klein land toe te leggen (en er geld in te stoppen) op bepaalde minder populaire Olympische sporten. Zoals hockey nu. |
Citaat:
De camera toonde haar net iets te graag frontaal. Niet okee jongens |
Citaat:
Ze verdient een Damnatio memoriae |
Citaat:
Zelfs de ‘gewone’ renners hebben ondergewicht. |
Citaat:
Maar korfbal is niet goed genoeg om opgenomen te worden ,desondanks dat deze sport wereldwijd meer verspreidt is dan bovengenoemde sporten... Het probleem hier is dat de Nederlanders én de Belgen hier al jaren onbedreigd de dienst uitmaken..... |
Citaat:
|
Citaat:
Doemme dat fiasco was ik al vergeten ,maar je hebt gelijk...;-) En wat schoonspringen betreft snap ik hélemaal niet dat dit als olympische sport wordt weerhouden.... |
Het prijzengeld voor de vrouwen is een pak minder dan bij de mannen.
Ritwinst op de planche des belles filles 13000 euro bij de mannen, bij de vrouwen 4000€. |
Citaat:
Daarbij misschien was het wel een cameravrouw. Verder worstel ik ook wel een beetje, ik snap het probleem, maar soms zijn die Poco's gewoon een stelletje zure zeuren, die al het mooie uit de wereld willen bannen...:roll: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:35. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be