![]() |
Citaat:
Wat natuurlijk op de politieschool niet onopgemerkt zou blijven. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Van iemand die schrik heeft van z'n vuurwapen kan je moeilijk verwachten dat die er op een doeltreffende manier mee omgaat. Als het doel het been is en de kogel belandt in het hoofd dan zit je met een probleem. |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Ik zou tegen zo'n mensen zeggen, koop u een luchtpistool en schiet alle dagen 50 keer, thuis op uw gemak. Als ze dan na drie maanden nog geen schijf kan raken, dan leert ze misschien beter een stiel in plaats van bij de politie te gaan. |
Citaat:
Die angst moet je overwinnen, pistool trekken, mikken en het doel rustig afschieten. |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Maar ja, ergens beginnen is belangrijk. |
Allez, dus een ambtenaar, verantwoordelijke in de flikkenschool, neemt een wellicht uiterst gepaste beslissing,
maar een m/v/x werkzaam in een hoog rechtsorgaan in Brussel, beslist dat het maatschappelijk beter is dat iemand een beroep gaat uitoefenen terwijl die niet eens met het gevaarlijkste wapen van dat beroep om kan gaan. Ik krijg daar krampen van in mijn kloten. (Vlaams spreekwoord, voor alle duidelijkheid voor hen die dat letterlijk oppakken) |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Begin jaren 80 Schoten ze in Antwerpen met een pistool 7.65, daar kon je beter mee gooien dan schieten. Een speelgoedpistooltje met klappertjes had meer effect. :-) |
Citaat:
Of met je historische kennis van de gemeente Schoten? |
Citaat:
|
Citaat:
Als hamer is het wat onhandig, als lijmpistool helemaal. Om bomen mee te snoeien, da's ook geen succes, en vooral duur. Oh, mensen bang mee maken, daar is het ook goed voor, maar da's alleen een succesformule als de anderen er bang voor zijn. |
Citaat:
Als ik me niet vergis gebruiken ze momenteel een Glock. |
Citaat:
|
Citaat:
Die hadden toch dat 7.65 pistool? Ze schaamden zich daar zo voor. Terwijl een goed gemikte kogel effectief zijn werk doet al is het een .22. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:15. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be