![]() |
Citaat:
Als die Franstaligen morgen naar Duitsland of Engeland gaan wonen zal je eens zien hoe snel ze zich zullen integreren want daar zal het buigen of barsten zijn. |
Citaat:
Ik dacht dat ook maar plots sta je toch tegen die muur en is in discussie gaan helemaal taboe. |
Citaat:
Die 1% extremisten die volgens uw berekening in België overeen komen met +/- 11.000 personen lijken mij biezonder lui van aard te zijn, gezien het aantal terroristische aanslagen in België de laatste jaren. |
Citaat:
|
Citaat:
De Vlamingen zullen hun eigen cultuur verloochenen, vanaf de tweede generatie. Assimilatie, slavenmentaliteit. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
De Vlaming heeft nu eenmaal een groot gebrek aan taalbewustzijn en verloochent zijn taal als geen enkel ander volk. Maar stilaan lijkt me daar toch wat verandering in te komen. |
Citaat:
"Nous sommes quand même en Belgique ici" en de Belgicisten geven daar dan maar al te graag aan toe. |
Vlamingen hebben wegens de nasleep van een strenge katholieke cultuur ook die onderdanige houding behouden. Dat vermoed ik. Veel Vlaamse films en series bezitten ook een boodschap waar je het kleindorpse parochiale in kan herkennen.
Het is wat het is. Ik overdrijf niet als ik zeg dat Vlamingen een zeer onmondig braaf volkje zijn. Nederlandse collega's en kennissen die in België (Vlaanderen) hebben gestudeerd vertellen me dat steeds. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Daar mogen zoveel Franstaligen uit Brussel en Wallonië emigreren naar Vlaanderen, dat kan me niet schelen: ik blijf flamingant en strijdbaar.
|
Citaat:
Hoe gaat Forza Flandria daar een mouw aan passen? Microfoons bij de mensen thuis? :lol: |
Citaat:
Wat zou daar achter zitten ? De angst dat Wallo-Brux ,na de Vlaamse onafhankelijkheid niet meer in staat zal zijn om later hun pensioen te betalen natuurlijk. |
Citaat:
Hoe controleren ze in Engeland dat de Fransen daar Engels leren? Toch ook door de wet "Geen Engels geen openbare diensten". |
Citaat:
https://youtu.be/YeNWGk1TAJ8 Merk de Princevlaggen op. Nederland heeft ervoor bedankt. ;-) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:22. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be