![]() |
Citaat:
|
Het zal je als ouder maar overkomen hé.
Wie denkt er nu aan dat zijne kleine aan de leuning van een roltrap gaat hangen? |
Citaat:
|
Als kind ook nog gedaan.
Ge moet natuurlijk wel op tijd loslaten hé. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
https://www.reddit.com/r/Whatcouldgo..._an_escalator/ |
Zo'n accident is vlug gebeurd. Verlies een kleine dertig seconden uit het oog en het is misschien al koekenbak.
|
Identiteit slachtoffertje, dat het overigens goed stelt dankzij het N-VA gemeenteraadslid (Jasper Olaerts) uit Genk, is vrijgegeven.
Yusuf Selim Mavili (4), de jongen die afgelopen vrijdag van de roltrap viel in Shopping 1, is weer gezond en wel. |
Citaat:
Tja, die kunnen ze natuurlijk niet allemaal in 't oog houden. een paar die los lopen, eentje of twee in de kinderwagen en nog eens zoveel in de maak...hoe dat maar eens bij met een vod op uw kop. |
Citaat:
Zelf de vierde generatie import gaat niet werken |
Toch blij dat het kind er niets aan zal overhouden.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
De ouders waren daar met de jongen en zijn zusje. Wie verwondert is dat een kleine op een onbewaakt moment zo iets doet heeft m.i. zelf weinig ervaring met (kleine) kinderen.l In dit geval was de mama in de winkel aan het afrekenen. Als die papa één seconde naar de dochter keek kan die kleine al achter zijn rug weg gelopen zijn. Mij verwondert dat helemaal niks. Ik verwijt die ouders niks. Eigen ervaring leert dat je die klein mannen onmogelijk constant in het oog kan houden. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Nu blijkt dat de roltrap zich juist boven de speelhoek bevindt.
|
Citaat:
Bovendien ligt die roltrap ook nog recht aan de uitgang van de Action, 'n Turkse Chitir Chicken en de AH. Je kan je misschien 't gedrang & 'n door elkaar geloop, getrek, geduw, op elkaar botsen & uitwijken op bepaalde spitsuren voorstellen. Komt nog bij dat die roltrappen om de haverklap stilvallen & wekenlang niet meer werken, wat nog meer chaos met zich meebrengt. Dat kleine kind, welke kleur 't ook had, heeft niemand iets misdaan & werd gelukkig opgevangen door 'n voorbijganger, zodat ze er beiden enkel wat kleine schaafwonden aan overhielden. Gelukkig maar. Ik heb er wegens omstandigheden tijdens 'n deel van de WuFlu-paniek noodgedwongen 'n relatief veel te lange tijd doorgebracht. Ook al had 't wel zo'n beetje z'n voordelen voor me. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:57. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be