Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Kind valt van leuning roltrap (Shopping I Genk). (https://forum.politics.be/showthread.php?t=265925)

Anselmo 8 augustus 2022 00:02

Citaat:

Welk kleur had die kleine, enkel of dubbel paspoort, alst ne witte was zal het een kleine onoplettendheid zijn van de ouders, ne gekleurde da geeft niet er zijn er toch te veel.
Iemand die zoiets schrijft heeft een fase in zijn menswording gemist ! Sarcasme als nooduitgang kan hier niet helpen :|

reservespeler 8 augustus 2022 07:01

Het zal je als ouder maar overkomen hé.
Wie denkt er nu aan dat zijne kleine aan de leuning van een roltrap gaat hangen?

Oma 8 augustus 2022 09:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door wagner.666 (Bericht 10010304)
Welk kleur had die kleine, enkel of dubbel paspoort, alst ne witte was zal het een kleine onoplettendheid zijn van de ouders, ne gekleurde da geeft niet er zijn er toch te veel.

Statistisch gezien is er veel meer kans dat het een gekleurde was aangezien dit voorviel in Genk, shopping 1 want daar hangen dagelijks veel meer gekleurden rond dan witte. :twisted:

Het Verzet 8 augustus 2022 10:13

Als kind ook nog gedaan.
Ge moet natuurlijk wel op tijd loslaten hé.

reservespeler 8 augustus 2022 10:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Oma (Bericht 10010468)
Statistisch gezien is er veel meer kans dat het een gekleurde was aangezien dit voorviel in Genk, shopping 1 want daar hangen dagelijks veel meer gekleurden rond dan witte. :twisted:

Is dat zo?

Oma 8 augustus 2022 10:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler (Bericht 10010502)
Is dat zo?

Of dat nu nog het geval is, weet ik niet, maar allicht wel met de forse toename aan gekleurden sinds de asielcrisis, ga er eens kijken?

Dadeemelee 8 augustus 2022 11:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Verzet (Bericht 10010489)
Als kind ook nog gedaan.
Ge moet natuurlijk wel op tijd loslaten hé.

Yep:

https://www.reddit.com/r/Whatcouldgo..._an_escalator/

Rudy 8 augustus 2022 11:54

Zo'n accident is vlug gebeurd. Verlies een kleine dertig seconden uit het oog en het is misschien al koekenbak.

reservespeler 8 augustus 2022 13:08

Identiteit slachtoffertje, dat het overigens goed stelt dankzij het N-VA gemeenteraadslid (Jasper Olaerts) uit Genk, is vrijgegeven.

Yusuf Selim Mavili (4), de jongen die afgelopen vrijdag van de roltrap viel in Shopping 1, is weer gezond en wel.

Skobelev 8 augustus 2022 13:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler (Bericht 10010609)
Identiteit slachtoffertje, dat het overigens goed stelt dankzij het N-VA gemeenteraadslid (Jasper Olaerts) uit Genk, is vrijgegeven.

Yusuf Selim Mavili (4), de jongen die afgelopen vrijdag van de roltrap viel in Shopping 1, is weer gezond en wel.

Zie je dat het een bruintje was? :-P

Tja, die kunnen ze natuurlijk niet allemaal in 't oog houden. een paar die los lopen, eentje of twee in de kinderwagen en nog eens zoveel in de maak...hoe dat maar eens bij met een vod op uw kop.

wagner.666 8 augustus 2022 16:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Anselmo (Bericht 10010343)
Iemand die zoiets schrijft heeft een fase in zijn menswording gemist ! Sarcasme als nooduitgang kan hier niet helpen :|

Geef toe er zijn er hier veel te veel, eentje meer of minder zal het verschil niet uitmaken, wij zullen wel hun bek openhouden, in plaats van dat ze gaan werken voor ons pension zal jij er voor de rest van uw dagen mogen voor afdokken.
Zelf de vierde generatie import gaat niet werken

reservespeler 10 augustus 2022 06:52

Toch blij dat het kind er niets aan zal overhouden.

Karel Martel B 10 augustus 2022 15:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler (Bericht 10009749)
Belangrijke vraag blijft natuurlijk: "Hoe kunnen we zoiets technisch voorkomen?

Iedereen met een IQ lager dan 80 castreren?

maddox 10 augustus 2022 15:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Karel Martel B (Bericht 10011989)
Iedereen met een IQ lager dan 80 castreren?

Dat is praktisch onmogelijk. 53% van uw doelgroep is niet te castreren.

pajoske 10 augustus 2022 17:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev (Bericht 10010639)
Zie je dat het een bruintje was? :-P

Tja, die kunnen ze natuurlijk niet allemaal in 't oog houden. een paar die los lopen, eentje of twee in de kinderwagen en nog eens zoveel in de maak...hoe dat maar eens bij met een vod op uw kop.

Dat de jongen bruin van huid is verwondert mij niks. In Genk wonen méér dan 35.000 mensen van vreemde afkomst. SO what???
De ouders waren daar met de jongen en zijn zusje.
Wie verwondert is dat een kleine op een onbewaakt moment zo iets doet heeft m.i. zelf weinig ervaring met (kleine) kinderen.l
In dit geval was de mama in de winkel aan het afrekenen. Als die papa één seconde naar de dochter keek kan die kleine al achter zijn rug weg gelopen zijn.

Mij verwondert dat helemaal niks. Ik verwijt die ouders niks. Eigen ervaring leert dat je die klein mannen onmogelijk constant in het oog kan houden.

Rudy 10 augustus 2022 18:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door pajoske (Bericht 10012049)
Dat de jongen bruin van huid is verwondert mij niks. In Genk wonen méér dan 35.000 mensen van vreemde afkomst. SO what???
Wie verwondert is dat een kleine op een onbewaakt moment zo iets doet heeft m.i. zelf weinig ervaring met (kleine) kinderen.l
In dit geval was de mama in de winkel aan het afrekenen. Als die papa één seconde naar de dochter keek kan die kleine al achter zijn rug weg gelopen zijn.

Mij verwondert dat helemaal niks. Ik verwijt die ouders niks. Eigen ervaring leert dat je die klein mannen onmogelijk constant in het oog kan houden.

Een mens heeft uiteindelijk geen ogen op z'n gat.

Herr Flick 10 augustus 2022 21:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Rudy (Bericht 10012052)
Een mens heeft uiteindelijk geen ogen op z'n gat.

ge zou dan wel zicht hebben, maar t zou geen zicht zijn he, .

Skobelev 11 augustus 2022 06:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door pajoske (Bericht 10012049)

Genk, het Kinshasa of Casablanca aan het Albertkanaal?

reservespeler 11 augustus 2022 06:25

Nu blijkt dat de roltrap zich juist boven de speelhoek bevindt.

SDX 11 augustus 2022 07:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler (Bericht 10012276)
Nu blijkt dat de roltrap zich juist boven de speelhoek bevindt.

Dat is ook zo.
Bovendien ligt die roltrap ook nog recht aan de uitgang van de Action, 'n Turkse Chitir Chicken en de AH.
Je kan je misschien 't gedrang & 'n door elkaar geloop, getrek, geduw, op elkaar botsen & uitwijken op bepaalde spitsuren voorstellen.

Komt nog bij dat die roltrappen om de haverklap stilvallen & wekenlang niet meer werken, wat nog meer chaos met zich meebrengt.

Dat kleine kind, welke kleur 't ook had, heeft niemand iets misdaan & werd gelukkig opgevangen door 'n voorbijganger, zodat ze er beiden enkel wat kleine schaafwonden aan overhielden.
Gelukkig maar.

Ik heb er wegens omstandigheden tijdens 'n deel van de WuFlu-paniek noodgedwongen 'n relatief veel te lange tijd doorgebracht.
Ook al had 't wel zo'n beetje z'n voordelen voor me.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:57.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be