![]() |
Citaat:
|
heerlijk...
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
2 Bijlage(n)
Citaat:
Ondertussen.... Biden en Xi geven elkaar de hand in Bali in wat op de videobeelden een vrij vriendelijke begroeting lijkt. Pas geleden was Scholz in Beijing met wat nog overblijft van de Duitse onderningen en die kreeg geen hand aangeboden van Xi. Bijlage 117087 Bijlage 117088 |
Citaat:
Volhouden hè. Ik kom later checken. |
Citaat:
|
Citaat:
Waarom zouden we ook anders? De regering van Taiwain is immers ZELF van mening dat Taiwan en China één land zijn. Taiwan is helemaal geen separatistische regio. De discussie gaat dus helemaal niet over de vraag of Taiwan onafhankelijk is of moet zijn. De discussie gaat over wie de legitieme overheid van (heel) China is. |
Citaat:
Ik haat communisme zoals ik het nazisme haat. Het enige vreemde is dat communisme verdedigen niet met dezelfde reactie wordt behandeld als nazisme verdedigen. |
Citaat:
Weinig mensen weten dat er OVERAL in de wereld bijna 1.000.000 Chinese studenten zijn. China ziet alles in het groot, nog meer dan de Amerikanen. Over 5?*10 jaar zijn ze de grootste mogendheid van de wereld. |
Citaat:
Intussen staan ze voor een vastgoedcrisis en zouden hun economische cijfers bovendien enorm opgeblazen zijn. |
Citaat:
|
Citaat:
Ik haat geen van de drie alhoewel nazisme me even doet twijfelen aan mijn eigen woorden. De anti nazi resolutie in de VN werd trouwens afgeschoten dit jaar óók door Europese landen. Blijkt dat de sympathie voor nazisme stijgende is, alhoewel gelukkig een meerderheid van de wereldbevolking de resolutie goedkeurde. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:10. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be