![]() |
Citaat:
Valt dit onder?: " aanzetten tot geweld, haat of, discriminatie op basis van zogenaamd ras, afkomst, sekse, seksuele voorkeur, etc. (8 bp) fysieke bedreiging (8 bp) " Dit lijkt me toch wel een bedreiging van Gunter tav Schoofzak. |
Amai Voltian..
:roll: |
Citaat:
Ik ken geen voorgeschiedenis tussen die 2 of zo, dus misschien zit ik er helemaal naast, omdat ik de context niet ken. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Israël vindt pfizer contracten niet meer terug
": Israeli Government Claims to Have Lost the Agreement with Pfizer for COVID-19 Vaccines
The Israeli government has just admitted in court that it can't find the contracts under which the experimental COVID-19 mRNA injections operated. Israeli's Ministry of Health quietly revealed in court on Wednesday (Dec. 14): “We cannot locate the signed agreement with Pfizer. It has gone missing.” “We didn't find the signed agreement. We looked everywhere.” “Due to government change, we are not sure if an agreement was signed or not.” https://mobile.twitter.com/drelidavi...00429845667840 Bewijsmateriaal vernietigen? |
Citaat:
Wat een strijd ^^ Van Ranst heeft wel gelijk, het is een conspiracy. De idioot is er vergeten "theory" bij te zetten ;) |
Citaat:
Nu we weten dat de maatregelen 10 miljard levensjaren zullen kosten dan kun je echter wel afvragen hoe groot de straf moet zijn hiervoor. Men wist dit vooraf dus het was met voorbedachte rade, de grootste genocide sinds WOII of misschien zelfs ooit. |
Citaat:
Maar bon, het is gepolariseer idd. Mij ging het om de directe bedreiging van G naar S |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ga je me zeggen dat wat men de nazi's heeft aangedaan na de oorlog buiten het kader van een rechtstaat valt ? Een rechtstaat is gewoon maar een staat waarbij de wil van de wetgever gehandhaafd wordt he, niet meer en niet minder. |
Citaat:
S-zak heeft meermaals opgeroepen om hen die zich niet wilden onderwerpen hard aan te pakken. Veroordeel dat eerst maar eens, voor dat ge hier de platte komt uithangen. |
Citaat:
Rechtstaat = rule of law, met stevige schotten tussen de verschillende machten. Eentje die regels maakt en eentje die ziet dat de regels gevolgd worden. Het nazi-regime was uiteraard geen rechtstaat. Het gerechtelijk systeem in nazi-duitsland was gestoeld op de Volksgerichtshof, met als basis, kort door de bocht "common sense", maw wat die common sense ook mocht zijn owv de waan van de dag. Geef mij dan maar een set van regels, die we samen bepalen (ge weet wel, parlement), dan blootgesteld te worden aan de willekeur van wat mensen die menen te weten wat de "common sense" is. |
Citaat:
Maar hey, niemand heeft u ooit gedwongen om u te laten vaccineren. Alles wat u daarover hier zevert is praat voor de vaak. |
Citaat:
|
Citaat:
Er dient hier evengoed, naar Floridiaans voorbeeld, een tribunaal opgericht te worden. s-zak en de zijnen mogen het daar gaan uitleggen, en hun straf aanhoren. Wat is daar “bedreiging” aan? |
.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:37. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be