![]() |
Citaat:
|
Citaat:
Mensen die toch niet meer rijden kunnen zich inschrijven om tegen vergoeding de schuld op zich te nemen. Hun onkosten worden vergoed met een flinke bonus bovenop. |
Citaat:
De zondaar was een vertegenwoordiger, en de voorwaarde die mijn oude stelde was: zorg dat het geen tweede keer nodig is, want dan doe ik het niet meer. Noot: dat was nota bene in de tijd dat de norm nog 1,5 mg per liter bloed was. Amai mijn kloten. |
Citaat:
2. Hoe bepaal je de bestuurder? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Een bomma die 178 reed met een Mercedes AMG ......kan allemaal:-) Af en toe kreeg die bomma dan een gevangenisstraf waar ze dan met plezier op in ging. Gratis kost en inwoon. Ach ja een arme kei kan je niet stropen en een rijke kei laat zich niet stropen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Programma's als cops ed...tonen de chaos en het dweilen met de kraan open door het rijbewijs met punten. Verder zijn die mensen zonder rijbewijs dan ook nog onverzekerd en vooral de jongeren hebben geen verzekering, maar dan meestal wegens onbetaalbaar. "Heb je je rijbewijs?" "Nee, dat ligt nog op de rechtbank" :rofl: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dat wordt wat aangevuld met dividend en onkostenvergoedingen. De rest blijft mooi als spaarpot in de vennootschap. Mijn inkomen waar de belastingschijven op worden toegepast is dus niet zo hoog. Wat doe je met zo'n situaties (want zo zijn er veel)? Mijn netto belastbaar inkomen ligt heel wat lager dan dat van vele anderen. |
Citaat:
Dan kunnen ze vanaf een bepaalde belastingsschijf een forfaitair bedrag gaan schatten, uiteraard in hun voordeel, en dan hebben ze je toch bij je pietje. :twisted: De hebzucht van de politiek moet je niet onderschatten, die vinden wel de weg met bochten naar onze portemonnee, voorbeelden genoeg. De jaarlijkse belastingen op fictieve huurinkomsten die je niet krijgt, zoals het KI? Je betaalt dus belasting op iets dat je niet krijgt...:silly: |
Citaat:
Ik ken iemand die een serieuze fabriek heeft en zijn loon is amper 1400€. |
Citaat:
Mijn loon is gemiddeld. |
Citaat:
Wat ik maar wou aantonen: puur kijken naar het inkomen waar de belastingschuiven op los worden gelaten (loon etc.), gaat tot vreemde resultaten leiden. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:35. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be