Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Buitenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=65)
-   -   Aftreden Sturgeon - Isla Bryson transgender verkrachter.. (https://forum.politics.be/showthread.php?t=267976)

Pandareus 18 februari 2023 19:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door patrickve (Bericht 10116295)
De vraag is dan of een kieken zijn ook een gevoel is.

:lol::lol::lol:

Bach 18 februari 2023 19:53

Citaat:

Of oud zijn.

fcal 19 februari 2023 21:30

Citaat:

Ik heb me steeds een hen gevoeld met hanemanieren.

Weyland 19 februari 2023 21:36

Die zal altijd een man blijven. Transgenders zijn geen vrouwen, sorry. Ik val als heteroman niet op hen en zie dat ze biologisch mannelijk zijn. Ze bezitten ook geen baarmoeder. Sorry dat er her en der ene suïcidaal van wordt. Pech voor hen dan. I.p.v. te erkennen dat ze genderdysforisch zijn. De realiteit, weet je?

Weyland 19 februari 2023 21:43

"Schotland de voortrekker en het voorbeeld voor Vlaanderen om de onafhankelijkheid te bereiken", niet echt denk ik dan. Tja, calvinistisch land pikt sneller woke op, wellicht, omdat het er reeds trekken van vertoont. Misschien is het beter als die mensen toch naar de Kerk blijven gaan, anders dan katholieken.

Dadeemelee 19 februari 2023 23:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Weyland (Bericht 10116840)
"Schotland de voortrekker en het voorbeeld voor Vlaanderen om de onafhankelijkheid te bereiken", niet echt denk ik dan. Tja, calvinistisch land pikt sneller woke op, wellicht, omdat het er reeds trekken van vertoont. Misschien is het beter als die mensen toch naar de Kerk blijven gaan, anders dan katholieken.

Van alle ‘Nationalisten’ vind ik de Schotse wel de beste.

Progressieve, gematigde mensen. :thumbsup:

Weyland 19 februari 2023 23:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee (Bericht 10116882)

Wie alles wil verbieden en om de haverklapt cancelt is niet gematigd. Maar goed, democratische republieken zijn ook niet democratisch. Ik oordeel misschien te vlug over Sturgeon. ;)

Dadeemelee 19 februari 2023 23:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Weyland (Bericht 10116889)
Wie alles wil verbieden en om de haverklapt cancelt is niet gematigd. Maar goed, democratische republieken zijn ook niet democratisch. Ik oordeel misschien te vlug over Sturgeon. ;)

Wie toegeeft dat er onder je eerste ministerschap door het beleid fouten gemaakt werden en vervolgens aftreedt verdient respect.
Ik zie het ‘onze’ Nationalisten niet doen. ;-)

Vlad 20 februari 2023 06:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee (Bericht 10116882)

Dus iemand die alle kinderen van hun ouders wil afpakken en onder voogdij van de staat brengen is volgens jou gematigd ... 8O

:rofl:

patrickve 20 februari 2023 07:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vlad (Bericht 10116919)
Dus iemand die alle kinderen van hun ouders wil afpakken en onder voogdij van de staat brengen is volgens jou gematigd ... 8O

:rofl:

Dat is gematigd en progressief, zoals destijds:

https://en.wikipedia.org/wiki/Kidnap...y_Nazi_Germany

Dat is de reden waarom dat hier positief onthaald wordt door de huidige progressieve cryptofascisten.

Den Ardennees 21 februari 2023 16:53

Citaat:

Kan je je straf dan uitzitten in een legbatterij?

Boduo 21 februari 2023 21:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee (Bericht 10114194)
Het lijkt erop dat Sturgeon aftrad omwille van de Isla Bryson case.
In het kort: Bryson (als Adam Graham) verkrachtte (man zijnde) vrouwen in 2016 en 2019. Tijdens het proces beweerde hij een transgender vrouw te zijn (hij werd ook als zodanig ‘erkend’) en wou hij in een vrouwengevangenis opgesloten worden. En daaraan werd ook gevolg gegeven. Daarop ontstond een hoop commotie over de veiligheid van de vrouwen aldaar.

https://en.wikipedia.org/wiki/Isla_Bryson_case

Mijn mening: zolang hij kloten en een penis heeft niet in een vrouwengevangenis.

Dit is het begin (?) v.d. transgender-zottigheden.
Er staat onze (klein-)kinderen nog wat te wachten !

Boduo 21 februari 2023 21:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Den Ardennees (Bericht 10117777)
Kan je je straf dan uitzitten in een legbatterij?

In een Engelse batterij. Daar vragen ze allemaal "Do you tok me ?"
Anttwoord: tok, tok, tok.

Het Oosten 28 maart 2023 18:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee (Bericht 10114194)
Het lijkt erop dat Sturgeon aftrad omwille van de Isla Bryson case.
In het kort: Bryson (als Adam Graham) verkrachtte (man zijnde) vrouwen in 2016 en 2019. Tijdens het proces beweerde hij een transgender vrouw te zijn (hij werd ook als zodanig ‘erkend’) en wou hij in een vrouwengevangenis opgesloten worden. En daaraan werd ook gevolg gegeven. Daarop ontstond een hoop commotie over de veiligheid van de vrouwen aldaar.

https://en.wikipedia.org/wiki/Isla_Bryson_case

Mijn mening: zolang hij kloten en een penis heeft niet in een vrouwengevangenis.

De Schotse nationalistische partij heeft nu een (van oorsprong) Pakistaan als voorzitter. Vraag me af tot welke clan hij behoort en welke de kleuren zijn van zijn kilt.

Dadeemelee 28 maart 2023 18:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten (Bericht 10138790)
De Schotse nationalistische partij heeft nu een (van oorsprong) Pakistaan als voorzitter. Vraag me af tot welke clan hij behoort en welke de kleuren zijn van zijn kilt.

Die van Wakanda uiteraard! :lol:

Skobelev 29 maart 2023 07:37

Citaat:

Oh ironie….Schotse nationalisten olv een pakistaan.
Alle credibiliteit in Log Ness gesmeten.

Vlad 29 maart 2023 07:43

Citaat:

Bij zijn aantreden als het parlementslid droeg hij een kilt maar een Pakistaans jasje. Hij legde de eed in het Urdu af. Hij behoort dus tot een Pakistaanse clan. :|

Als hij niet oppast splitst de SNP.

Skobelev 29 maart 2023 08:09

Stel u het VB voor olv Mohamed.
Al hun geloofwaardigheid in de goot.

Het Oosten 30 maart 2023 19:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev (Bericht 10139034)
Stel u het VB voor olv Mohamed.
Al hun geloofwaardigheid in de goot.

Dat nationalisme oubollig is en in feite voorbijgestreefd (disfunctioneel is geworden) en/of niet meer beantwoordt aan de verwachte criteria, bewijst het feit dat iemand als Humza Yousaf voorzitter kan worden van een Schotse nationalistische partij.

Idem dito voor de huidige Britse eerste minister. Het doet me denken aan late Romeinse keizers die maar weinig met Rome te maken hadden.

patrickve 30 maart 2023 20:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten (Bericht 10140076)
Dat nationalisme oubollig is en in feite voorbijgestreefd (disfunctioneel is geworden) en/of niet meer beantwoordt aan de verwachte

dat komt gewoon omdat men niet meer toelaat om oplossingen met doodslag toe te laten. Daardoor gaat alles naar de vaantjes he. Zonder massa moorden gaat alles omzeep.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:14.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be