![]() |
Als je een bus in je hof wil dan heeft daar niemand wat over te zeggen.
|
Citaat:
Ik heb mij ooit geinformeerd voor wat je mag doen in een boske bvb, en het komt erop neer dat je niks mag. In het aller, aller beste geval mag je er een hok zetten voor je materiaal. Maar zelf dat is aan te vragen. Je zou denken, ik mag daar bvb kiekens zetten, maar ook dat mag niet. Dus een weide, landbouwgrond dus, mag je gebruiken om een paard of nen ezel op te zetten, en dan mag je een schuilhok zetten, en mits wat goede wil en een vergunning een hok om uw materiaal te zetten en dat is het. Zeker geen voertuig je moet zelf een verguning aanvragen voor het verharden van de oprit bvb om uw auto te parkeren als ge uw paard eten komt geven. Dat verharden daar gaat bij de meeste millieudiensten ook hun haar al van omhoog. Dat mag ik ook niet meer, want water insijpeling etc.. etc... |
Hoort daar geen vergunning bij om een auto/caravan/bus of iets dergelijks in je tuin te plaatsen?
Als het via een vergunning moest gaan en de persoon die de bus stalde heeft die, dan is er weinig of niets aan te doen denk ik. 8O |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
tenzij je er een vergunning voor hebt. Maar als het om een bos gaat, doen ze heel moeilijk. Het is geen bouwgrond he, anders stond elke weide en bos vol met tiny houses en caravans. |
Citaat:
Je mag wel je hele leven krom liggen om een stukske eigendom te verwerven waarvoor je elk jaar fors moet blijven betalen maar je mag er niks meer aan hebben of zelf mee doen. |
Citaat:
|
Ben eigenlijk wel benieuwd naar het verhaal achter die bus: hoe kom je er op om plots een bus in je tuin te zetten?:|
|
Citaat:
|
Citaat:
Als daar geen platen op hangen en die is niet in tip top conditie en staat op een plek waar er geen vergunning is voor dergelijke dingen te stallen dan is dat sluikstorten , een autokerkhof zeg maar he, en dat kan hem flink wat centjes kosten. Opruim en een dikke boete er bovenop . |
Citaat:
Een MANNENRUIMTE is, zoals het woord zegt, enkel voor mannen bedoeld. Klikspanen zijn niet welkom. Hoogachtend |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Het Eikenboompje slaat de bal bij dezen mis. Het woord "spelonk" is niet van Dietse oorsprong (spélonque, spelunca). Hoogachtend |
Citaat:
|
Busje komt zo... :-)
|
Citaat:
|
Citaat:
In Nederland zie je vaak 'pipowagens' die je als gastenverblijf kan huren. Vaak is er geen vergunning nodig om zo een wagen neer te zetten, omdat het ding op wielen staat en dus geen 'vaste constructie' is. |
Citaat:
Zou dat kunnen ? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:55. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be