![]() |
Citaat:
Verder kan het interessant zijn voor het trekken van de levensverzekering als je twee keer sterft. |
Citaat:
|
Covfefe.
|
|
@reservespeler
Lees jij jouw eigen post na voor je op verzenden drukt ? Ik probeer dat te doen, toch zitter er dikwijls nog kemels in. In jou openingsbijdrage citeer je 2x de tekst. Eénmaal cursief en éénmaal in standaard lettertype. |
Citaat:
De enige manier om dan verhaal te halen, was het of sociale media brengen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Moet iedereen aan de kant springen als er een fietser aan komt? Had de fiets een bel? Hadden de ouders de fietser horen aankomen? Zelfs als dat twee keer ja is, geeft dat een fietser nog niet het recht om een kind aan de kant te sjotten. |
Citaat:
|
Kortingen tot min 15%
|
|
Citaat:
Conclusie: “Duitsland is dus niet de zieke man van Europa. Verre van, ze hebben gewoon een veel zuiniger begrotingsbeleid dan veel andere lidstaten.” En dat maakt dat Juvyns op lange termijn positiever is over Frankrijk dan over Duitsland. |
Hier weeral een pareltje
https://www.msn.com/nl-be/nieuws/oth...d18651b1&ei=18 Sandra Bekkari over haar verslaving: "Mijn slaap lijdde eronder" |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
De bestuurder is overleden(oorzaak onbekend), zijnde rijdend met een speedpedelec, het lijk is dan in botsing gekomen met een minderjarige fietser, de minderjarige is daardoor vervolgens tegen een verlichtingspaal aan zijn einde gekomen, allemaal volgens de politie van Antwerpen, he. (en wie staat er aan het hoofd van de politie, BDW ! ) |
Citaat:
Citaat:
Wie van jullie wil de woordenbrij die het Bankzittertje hier achterlaat lezen? Hoogachtend |
Citaat:
|
Citaat:
Geen simpele typo(s) maar wederkerende fouten in spelling van werkwoorden. (Faut le faire) :silly: |
gisteren zag ik nog zo een kop boven een artikel in het nieuwsblad,
zinsconstructie totaal verkeerd, halen ze hun journalisten tegenwoordig van de lagere school ? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:21. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be