![]() |
Citaat:
|
Citaat:
Ik kan mij niet van de indruk ontdoen dat het vrouwengelijkheidsinstituut steeds kiest voor een publiek proces met alle psychologische, carrière en persoonlijk-leven schade van hun beschermelingen als gegarandeerd collateraal gevolg. Het instituut stelt zich niet enkel boven de wet, zij vormen de wet. |
Citaat:
|
Citaat:
en dat journalisten aktief op zoek zijn naar modder, ze moeten zijn scalp aan hune riem kunnen hangen en liefst voor de verkiezingen. |
Citaat:
|
Citaat:
Ergens heb ik er wat plezier in. Veel ondernemers zien het niet meer zitten om personeel in dienst te nemen wegens de redundantie van alles wat veiligheid, welzijn en psychosociale bijstand voor werknemers betreft. Het zijn vooral de vakbondspartijen die hier voor hun strijd hebben binnengehaald. Nu zijn er tal van betweters, zoals Cohezio, Idewe etc waar je als werkgever niet buiten kan. Je kan als werkgever niet anders van ze te betalen en je personeel mag tijdens hun uren gebruik maken van hun diensten. Als de werkgever de aanbevelingen deze welzijns-industrie niet volgt kunnen ze het gaan uitleggen voor het arbeidsauditoraat. Ik hoop dat ook CD&V hier mee te maken krijgt. De oplossing voor vele ondernemers is om enkel nog met zzp's en onderaannemers te werken. |
Citaat:
|
|
Citaat:
Dat gebeurde altijd met een dading. De werknemers hadden geen advocaat. Het verhaal dat het dus altijd tussen 2 advocaten bedisseld wordt, is dus gewoon fout. Het bedrijf heeft natuurlijk wel een juridische dienst. |
|
Citaat:
"Vrouwelijke werknemers moeten een vrome levenswandel bewandelen" En vooral zwijgen als den baas zijn handen en fluit niet kan bedwingen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ondertussen zijn er ook nieuwe wetboeken. Ik betwijfel of elfri.be nog actueel de dading omschrijft: https://www.elfri.be/artikel/dading |
Citaat:
|
Citaat:
|
los van het feit dat die dading al dan niet zou mogen. Gaat het om het feit dat de big boss van een politieke partij die pretendeerd woke te zijn en opkomt voor de rechten van den arbaider zelf mensen die opkomen voor hun rechten met hun kloten buiten smijt en ze vervolgens afkopen, om de schone schijn hoog te houden.
de posterboy zinkt dieper en dieper. |
Citaat:
|
Citaat:
Ik heb nog nooit te maken gehad met een dading die strafrechterlijke feiten inhielden. Ik weet dus ook niet of je eigenlijk zomaar een dading kan maken als het over zulke zaken gaat. Ik ben immers geen jurist. In dit geval weet ik trouwens ook niet wie dat ding naar de pers heeft gelekt. |
Citaat:
Die eindigt nog zoals SS: In het Albert- of in een ander koninklijk kanaal. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:02. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be