![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Als ik spreek over dun gesneden, dan bedoel ik exact dat, zo dun gesneden met een razend scherp mes dat je er kan doorzien (duurt een half uur om twee stronken zo fijn te snijden). Dat gemixt met droog gebakken champions in mayonaise, ik geef u op een briefje dat je zegt, zo lust ik dat wel. |
Citaat:
Citaat:
De heer Koenaard Depuydt kan immers geen beroep doen op leefgeld en slaafjes die maaltijden bereiden zoals het blijkbaar het geval is bij heel wat leden. Hoogachtend |
Citaat:
|
Citaat:
Het eten van kerfdieren zoals vliegen is verboden. Met gespierde, groot geschapen groeten |
Citaat:
|
Citaat:
En in de biologieles hebben we altijd geleerd dat puydten, gespierd en ongespierd, Diets en niet-Diets, juist kerfdieren zoals vliegen verorberen, dit door middel van hun lange tong. Met champignongroeten (het is eigenlijk het onderwerp van deze draad) |
Citaat:
|
Een champignon is altijd al gemaakt geweest om gevuld te worden met boter (Joke Schauvliege)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Hoe vaak je zelfs op restaurant een witloofslaatje krijgt met van die brokken witloof, het is niet te geloven. Flinterdun, beetje mayo, peper, zout en een klein snuifje curry (klein!! snuifje!!). Lekkerste groente op de aardbol. Citaat:
Zit daar nog smaak aan en zo ja: welke? |
Citaat:
|
Citaat:
Champignons, appel, spekjes, rozijnen, peer,... allemaal goed mogelijk maar ik heb het liefst zo basic mogelijk. Witloof, peper, zout, mayo en eventueel een klein snufje curry. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik zeg u, dat wanneer ik spaghetti eet, waar men rauwe champions in de saus gekapt heeft zonder ze eerst droog te bakken, ik dat proef. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:21. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be