![]() |
Citaat:
|
Uit de keuze in de openingspost:
De Chimay, een blauwe. |
Citaat:
Goed dat er smaaktestpiloten zijn, he. |
Citaat:
|
Citaat:
Hij kreeg ooit 1 keer een flesje voor een verjaardag ofzo en zijn vrouw had er meer dan 100 dollar voor betaald... Ma soit; ik zie op dat flesje "Eucalyptus" staan... Is dat niet een wat rare smaak voor een bier? Of is dat om te voorkomen dat uw vrouw nadien zou zeggen: "Ge stinkt naar bier!" ? |
Als ik het geschrevene hierboven lees, krijg ik meer en meer de indruk dat nen cola dan ook als bier kan gelden. 't Is donker en enorm zoet.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Als ik kan, drink ik Grimbergen.
Mijn voorkeur (plaatselijk) gaat uit naar Ops-Ale van Opitter. |
Ik overweeg nog altijd om dat met die Fristi te rapporteren aan de forumdirectie...
Dat kan toch niet,zulk goor schrijfsel :-( |
Citaat:
|
Citaat:
Wat mij wel ergert is wanneer de Westmalle triples allemaal weg zijn in het warenhuis. Een groot gat tussen al die andere minderwaardige bieren. Waarom hebben die geen Leffe's gekocht en mij mijn W-trippeltjes gelaten ? Het is allemaal de schuld van BigF. |
Citaat:
|
Je kan nu blijkbaar ook Westvleteren thuis laten leveren. Is wel beperkt tot 12 flesjes.
https://www.demorgen.be/nieuws/waaro...open~b069e612/ |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
god's wegen zijn ondoorgrondelijk zeker, ... pas op hij moest dat dan al rieken vanuit hunen bos waar ze woonden he, maar kom hij was welkom t was wel ene met gevoel voor humor. hij had gene triporteur maar een R4 ke, en hij kon van de kinders en vrouwen blijven. ;-) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:00. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be