![]() |
Citaat:
|
Citaat:
Daarom ben ik ook groot voorstander van het cijnskiesrecht. Enkel personen die effectief bijdragen én belastingen betalen, inkomen uit overheidseconomie uitgezonderd, hebben stemrecht. |
Citaat:
|
Citaat:
![]() Citaat:
|
Ik heb ergens gehoord, ik weet niet meer waar, dat de regeringk er over denkt om de getrouwheidspremie op de spaarboekjes af te schaffen. De banken zouden in de plaats meer intresten moeten geven.
Het klinkt heel mooi hé. hogere intresten en zorgeloos geld afhalen of terug op het spaarboekje zetten, maar ...
Vergeet ook niet dat de regeringk de fiscale vrijstelling op de intresten enkele jaren niet geïndexeerd heeft. Zo hebben ze op slinkse wijze, de toch al lage intresten, extra belast. |
Mijn god.
Ze heeft weer een nieuwe knullige fotomontage gevonden. |
Citaat:
Uit De Morgen. de favoriete krant van System uit Het Oosten en co. |
Citaat:
|
Citaat:
1000 BURGERS? Hahahahahahahahahahaha! |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Wat zouden ze daar bij De Morgen mee bedoeld hebben? |
Citaat:
|
Citaat:
De pensioenspaarplannen waarmee de mijn werkgevers uit het verleden me "extra" mee konden betalen zonder een (r)overheid extra royaal mee te betalen , worden met dit systeem eigenlijk waardeloos, voor zowel de werkgevers als werknemers. Integendeel, nu blijkt het gewoon een compleet verloren moeite, zelfs voor de firma's die er manuren in staken er iets van te maken, manuren die tot 300% meer kosten dan wat de werknemers ervan kregen. |
Citaat:
Ze heet Knuppel dali, en een hele hele grote maat te groot voor u, nog veel boke's eten en misschien heel misschien komt ge tot aan Knuppel haar hielen. |
Citaat:
|
Citaat:
Maae waarschijnlijk is alles goed om de N-VA te baschen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:16. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be