![]() |
Citaat:
Dus nee wat er in dat land waar ze broodje kroket uit de muur eten heb ik weinig interesse. Ik vond het alleen plezant eens op die blonde ransel (waar ik echt nog nooit van gehoord had) eens af te geven. |
Citaat:
< een tijdje geleden > Toen het nog niet mocht geweten/gezegd zijn hoe véél pedofielen zich achter/in die 'heilige' Kerk verstoppen, of daarna pas? :? |
Citaat:
En stel dat Thierry Baudet en Eva V een koppel zouden zijn geweest, schoon koppel zou ik zeggen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Tom Van Grieken en twee topdames. Mooi om zien hoe nationalisten samen strijden tegen het criminele Eurocratische regime.
https://twitter.com/tomvangrieken/st...843490/photo/1 |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
https://twitter.com/tomvangrieken/st...35917014843490 |
Citaat:
|
Citaat:
Ze is voor een Europa op judeo-gristelijke basis met het blanke ras als dominante etnische verschijning. |
Citaat:
|
Citaat:
Ze heeft ook wel wat meer gezegd in haar toespraak, over de natiestaat en het vernietigen van de Europese Unie ;-) |
Citaat:
Net als in de sharia. |
Wat ik me nu afvraag: zou Eva in het bos liever een beer tegen het lijf lopen dan een man?
:? |
Citaat:
|
![]() Citaat:
|
Citaat:
De tijd van vrede zal van korte duur zijn, er zal wel even vrede bereikt worden. Een wereldorde. Maar we hebben gezien van wie deze komt: ![]() (kijk naar de hele symboliek en probeer de rode draad met deze tijdsgeest te vinden) Zij die abortuswetten duwen, genderideologie, oorlog als verdienmodel toepassen en migratie toepassen om hun economie te bewaren; hebben de dood van uw samenleving reeds ondertekent. Het is een pact met den duivel. Het gouden kalf. |
Citaat:
Geef ons nonnen in plaats van politiekers ja! |
Citaat:
1 Petrus 5:8 Wees nuchter, en waak; want uw tegenpartij, de duivel, gaat om als een brullende leeuw, zoekende wien hij mag verslinden. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:55. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be