![]() |
Citaat:
Schijnt even gezond te zijn als rauw varkensvlees eten.. |
Dat zogenaamde “préparé” zou ik nooit door mijn strot krijgen. Bovendien is gemalen vlees veel vlugger vatbaar voor bacteriële besmetting, wat kan leiden tot voedselvergiftiging.
|
Citaat:
Als ik américain eet is het natuur. Geen brol in potjes. Prepare maak ik zelf |
Citaat:
Ik vind dat er ook maar raar uitzien. En zeker niet smakelijk. Maar afgaand op de rij daarbuiten lijkt het wel lekker te zijn, dat braaksel. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Lekker! |
Citaat:
Van een kwarteleitje als het een beetje decadenter mag zijn. |
Citaat:
Die legde ik dan in't koffer in een koelbox want als ik 'em onderweg binnen handbereik had was er makkelijk een kilo op voor ik thuis was. Heb er lang naar gezocht maar nergens vind je dat hier. Toch niet van die kwaliteit. Luik was echt de enige optie. |
Citaat:
Wordt hier ook af en toe gemaakt door fam.beenhouwer. |
Citaat:
Ge moet me eens bezig zien als ik varken of kip maak, das ene stoomwolk die keuken van kokend heet water om dat mes en plankske van alle resten te reinigen. Laat staan dat ik dat in mijn mond, maag, darm steek? Die beesten zitten vol parasieten. |
Citaat:
|
|
Aldi, Colruyt, Albert Heijn zeggen dat ze mager rundvlees gebruiken, uiteraard met ne hoop E nummers erbij.
Bij Lidl lees ik vlees, welk vlees mag je raden. Gezien ik mijn prépare zelf maak wist ik niet dat er varkensprepare bestond. Rauw varkensvlees raad ik ten zeerste af. |
https://www.dewarmebakker.com/nl/con...roodje-martino
Preparé , niet bij elke winkel is die ok , bv: supermarkt , NEE !! |
Citaat:
Ben het in ieder geval nog nooit tegengekomen.. |
Citaat:
|
Citaat:
Buurtslagers.be: "varkensvlees 65%" Bartenels.be: "Prepare van de chef (varkens)" Slagerij Vandecruys: "gemaakt van gemalen rauw runds- en varkensvlees" Delaruellezelzate.be: "Preparé varkens/rund" Charles.eu: "Fijngemalen mager varkensvlees" .... Misschien toch eerst maar eens navraag bij je slager doen of de ingredientenlijst checken vooraleer je er vanuit gaat dat je varkensvlees in prepare nog nooit bent tegengekomen... ;-) |
Citaat:
Maar rauw (of niet volledig doorbakken) varkensvlees is blijkbaar al lang niet meer zo'n probleem dan men algemeen aanneemt. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:08. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be