![]() |
Citaat:
Sommige maal je beter heel fijn, andere maal je beter wat groffer. Maar zelf doe ik daar ook niet aan mee, mijn machien staat ongeveer halfweg ingesteld qua maling en ik ben tevreden. |
Die Espresso dat over een bevrozen stenen bal rolt wil ik wel eens drinken. Ik begrijp waarom het beter kan smaken, maar moet het nog zelf ervaren.
|
Citaat:
|
Senseo.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Een Duvel of Omer drinken vlakbij Manneke Pis zal ook wel duurder zijn dan in een doordeweekse café :-) |
Citaat:
Ik ga dan wel op een bank zitten en of plaatsen waar je je koffie zelf moet gaan nemen aan een machine zoals op de autosnelweg en of Lunchgarden enz.....Daar stoor je niemand en is er plaats in overvloed. |
Citaat:
Ik vind de horeca prijzen in Belgie stilaan te gek voor woorden. Aan wat dit ligt heb ik geen idee. |
Citaat:
Laat hem smaken!! |
Citaat:
Als ge geluk had met de voetjes in 't water bij een onderlopend San Marco plein... |
Citaat:
Hier vlakbij is een zomerbar-achtig terras, zonder bediening, waar ik €4,7 betaal voor een Westmalle Tripel. Een beetje verder is een terras, midden in't centrum, met bediening en daar betaal ik €3,6 voor diezelfde Westmalle Tripel. En dat zomerbar-achtige terras trekt raar genoeg steevast meer volk. Maar steek de grens over, ga ergens op een leuk terras in Nederland zitten en je betaalt vaak al snel bijna €7 voor diezelfde tripel (Anvers in centrum Tilburg bv). Voor een Chimay 150 (de groene) betaalde ik onlangs in't stad net iets meer dan €5. Ik dacht €5,2. Op vakantie dronk ik diezelfde Chimay op een Frans dorpsplein, onder de platanen voor €4,5 en omdat ik daar elke dag wel eens zat kreeg ik er elke dag nog minstens eentje gratis ook("van't huis"). Als ik er daar dus 6 dronk betaalde ik er 5 wat de prijs nog op €3,75 bracht... En dan kreeg ik er daar nog een flinke kom chips of nootjes bovenop. Er zit geen lijn meer in de prijzen van drank tegenwoordig. En gek genoeg ligt precies niemand daar van wakker. Ik ken dure terrassen waar meer volk zit dan op een goedkoper terras 50m verderop. |
Citaat:
|
Citaat:
De smaak komt uiteindelijk van de koffie die je gebruikt. Ik heb al vanalles geprobeerd. De beste is Douwe Egberts Espresso. :thumbsup: |
Een kopjer koffie.
|
Citaat:
Edit: ge gaat schrikbarend naar de honderd (duizend) Xeno. :lol: |
Citaat:
|
Citaat:
Ook gaan mensen er dikwijls van uit dat daar waar veel volk zit het wel beter of leuker moet zijn dan daar waar er minder zit. Niet zelden is daar niks van aan maar volk trekt volk zegt men. Mensen zijn veelal kuddedieren. Zelf is mijn redenering hoe minder zielen hoe leuker ik het vind:-) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:56. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be