![]() |
Er is echter 1 detail.
1 hoog geplaatste Flitslamp van God, en er komt geen druppel water meer uit de leidingen, geen calorie aan gas door de buizen, en geen enkel stuk moderne electronica doet het nog. Daar sta je dan met 2 maanden gevriesdroogde ratsoenen. Maar kom, na 2 maand staat er geen boom meer in België. En zijn we met VEEEEEEEL minder. |
Citaat:
|
Tot een paar maand geleden was je voor sommige Vivaldi adepten een wappie als je zoiets voorstelde en nu komt de federale regering er zelf mee af. Priceless
|
Citaat:
|
Citaat:
Probleem is, van het meest voorkomende wild kan je elke ziekte overkrijgen. Je moet dat heel lang stoven voor dat veilig is. En lang stoven, vergt veel brandstof. |
Citaat:
als de beesten op zijn begin ik aan mijn geburen, (die moeten nog langer opstaan) ;-) |
Citaat:
|
Ik ben alvast veilig in mijn geheime bunker verborgen met maandelange rantsoenen van maagdenvlees. 't Zal mettertijd niet meer zo vers zijn, maar wat wilt ge. Natuurlijk draag ik ten allen tijde een gezichtsmasker en een zonnenbril, misschien komt Corona dan ook in de mix. Zo ben ik beschermd en veilig.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Maant onze overheid de burger nu aan om te preppen?
Als je niet goed de actualiteit volgt, gecombineerd met het akelige slechte communicatiebeleid van Vivaldi, dan snap je het inderdaad niet. Hierboven in deze draad, is het al aangehaald: waarom dat we even iets meer aandacht moeten besteden aan sommige concrete dingen. Beginnen vanaf nul: a) je (individu, groep, bedrijf, land) moet ALTIJD preppen. Voor te verwachten problemen. Niet voor onnozele dingen die maar eens in de miljoenen jaren gebeuren, zoals vb. de totale vernietiging van alle leven op aarde. b) een conventionele ouderwetse oorlog: daar moeten we niet voor vrezen. De Russen krijgen Oekraïne nog niet plat c) Welke risico's zijn wel imminent? - De Russen snijden wat kabels door van ons internet - De Chinezen (om niet altijd de Russen te nemen) hacken onze computernetwerken waardoor * het betalingsverkeer enkele weken plat ligt * nieuwsmedia, radio-tv ... uitligt, voor enkele weken * een week geen elektriciteit voorradig, dus geen liften, geen verkeerslichten, geen brandstof tanken, geen pompen die het gas tot in onze huizen duwen, .... - meer ernstige grotere natuurrampen vb. de helft van een provincie staat onder water voor 5 dagen. Daarvoor is het nuttig om je te preppen. Maar gebruik toch liever het woord "voorbereiden". |
Citaat:
Bekijk gewoon het OT : een ellenlange chatgpt tekst die in essentie maar één doel heeft : een dolgedraaide idioot die door de ordediensten is opgeruimd en al lang vergeten is terug oprakelen en hem de status van messias geven. Zelfde fenomeen als met die idioot die zich de kop is gaan inschieten in een bos. Post factum heeft de conspiracy brigade daar ook een 'held' van gemaakt. |
Citaat:
3 rijen mensen die gedisciplineerd staan aan de schuiven Wetende wat de volgorde is en wat hun plaats is Vol discipline en rust Tot ......... Tot een stem zegt " kassa 4 wordt geopend " Weg alle disciplines en maar één doel, ikke,ikke,ikke Stel u voor dat Rusland even maar heel even het betaalverkeer stil legt. Dit wordt een massa hysterie als " kassa 4 wordt geopend " Een stormloop naar de winkels en ikke,ikke,ikke Binnen de 2 dagen bepaalde lege rekken en doel bereikt bij Poetin Angst bekomen bij de bevolking |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Groen was tegen kernenergie Maar moest bijsturen Stel u voor Groen is tegen houtkachel Het is koud. Geen electriciteit dus in vele huizen geen verwarming. Ook koken wordt moeilijk. En uw buurt weet of ruikt men dat bij u de houtkachel brand Wedden dat ook groene mensen u gaan weten wonen en sociaal gedrag zullen vragen Weg protest houtkachel en voor de houtkachel komen zitten Wedden dat groene rakkers nog dood hout weten liggen in het bos Bedoeld voor de biodiversiteit En dat ze die gaan willen in uw kachel verbranden Brengt me bij politiek Een discussie die reeds bezig is in Nederland Verbod op houtkachel? Pelletkachel is een alternatief.......Die electriciteit nodig heeft..... |
Citaat:
Eigenlijk hou ik door mijn wilgen te knotten nog landschappelijk erfgoed in stand. Maar inderdaad, ook hier zal de roverheid op termijn wel iets op vinden. Een jaarlijkse belasting op houtkachels bv… |
Citaat:
Ze komen steeds dichter bij Poetin zelf. Hebben de Oekrainers les gevolg bij de Mossaad ? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:03. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be